شناسهٔ خبر: 163191 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

فردا؛انتخابات شورای مرکزی و هیئت رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی

ولی اسماعیلی عضو هیئت اجرایی فراکسیون انقلاب اسلامی از انتخاب اعضای شورای مرکزی و هیئت رئیسه در جلسه فردای این فراکسیون خبر داد.

به گزارش «نماینده»، ولی اسماعیلی عضو هیئت اجرایی فراکسیون انقلاب اسلامی، از برگزاری انتخابات شورای مرکزی و هیئت رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی در جلسه فردا(سه شنبه ۳۱ تیر) این فراکسیون خبر داد.

وی با بیان اینکه مجمع عمومی فراکسیون انقلاب اسلامی برای انتخاب اعضای شورای مرکزی و هیئت رئیسه در محل صحن علنی برگزار می شود، بیان داشت:پس از انتخاب اعضای شورای مرکزی، هفت نفر از سوی شورا برای هیئت رئیسه دائمی فراکسیون انقلاب اسلامی انتخاب می شوند.

وی با بیان اینکه برای تشکیل شورای مرکزی دائمی فراکسیون ۲ مدل طراحی شده است، ادامه داد:مدل اول این بود که مجامع استانی فعال شود و هر استان به نسبت جمعیت و تعداد نمایندگان در شورای مرکزی عضویت داشته باشند؛ مدل دوم برگزاری انتخابات کلی مجمع عمومی برای عضویت در شورای مرکزی است که در این مدل ممکن است از مجمع نمایندگان یک استان ۵ نفر هم برای عضویت در شورای مرکزی کاندید شوند.

اسماعیلی با بیان اینکه درباره  این ۲ مدل به صورت پیامکی از تمامی اعضای فراکسیون نظر خواهی شده است، ادامه داد: هر دو سناریو انتخاب اعضای شورای مرکزی فراکسیون نقاط قوت و ضعفهایی دارند که احتمالا در جلسه سه شنبه در این باره نظرات نمایندگان را هم جویا خواهیم شد.

به گزارش تسنیم، قرار بود این جلسه سه شنبه هفته گذشته برگزار شود که بنا به دلایلی به این هفته موکول شد.

نظر شما