شناسهٔ خبر: 163159 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آقای رئیس جمهور! به موضوع افزایش قیمت کالاهای مصرفی ورود کنید

محمد رضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس گفت: متأسفانه در ماه گذشته شاهد نابسامانی در بازار کالاهای اساسی بوده‌ایم، تقاضای ورود جدی به این موضوع و ساماندهی و حل عاجل این معضل را دارم.

به گزارش «نماینده» سید حمیدرضا کاظمی در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز (یکشنبه 29 تیرماه 99) مجلس گفت: اکنون علیرغم توطئه‌های بسیار سنگین استکبار جهانی و تحریم ناجوانمردانه آنان علیه ملت ایران باید برای برقراری عدالت و ایفای تعهدات و وفای به عهد دست به کارهای بزرگی بزنیم.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تحول در زندگی و معیشت مردم، کمک به ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با رانتخواری، عدالت‌گستری، قانون‌محوری، مبارزه بی‌امان با فقر و فساد و تبعیض، برنامه ریزی جهت عمران و آبادی کشور، پرهیز از شعار و با عمل صالح ریل‌گذاری و تصویب قوانین راهگشا باید از اولویت‌های اصلی ما باشد.

وی افزود: تاب و توان مردم در برابر فسادها، ناکارآمدی‌ها و نابرابری‌ها و نابرخورداری‌ها از دست رفته، تاکنون آنچه که باید محقق شود و این مردم سزاوار آن بوده و هستند تحقق نیافته است.

کاظمی خاطرنشان کرد: تفرقه و انشقاق در صف ملت و مسؤولان راه به جایی نمی‌برد بلکه باعث تأخیر در روند خدمت‌رسانی به مردم خواهد شد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تعدادی از اعضای هیأت رئیسه مجلس در انتخاب هیأت رئیسه کمیسیون‌ها دخالت داشتند که این موضوع موجب نگرانی جمع زیادی از نمایندگان و موجب استیضاح تعدادی از اعضای هیأت رئیسه شد.

وی افزود: از کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس خواستار رسیدگی عاجل به این موضوع برابر ماده 24 آیین نامه و استیضاح تعدادی از اعضای هیأت رئیسه در ارتباط با موضوع فوق الذکر هستم.

کاظمی در تذکری به رئیس جمهور خاطرنشان کرد: متأسفانه در ماه‌های گذشته شاهد نابسامانی در بازار کالاهای اساسی و مصرفی، ارز، سکه، مسکن و خودرو بوده‌ایم. تقاضای ورود جدی به موضوع و ساماندهی کالاهای مصرفی و بازار ارز، سکه و مسکن و خودرو و حل عاجل آن را دارم.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در سیل سال 98 حدود هزار دستگاه خودرو مردم دچار خسارت شد اما متأسفانه تاکنون اقدامی جهت جبران خسارت مردم صورت نگرفته است. درخواست جبران خسارت در این باره را دارم.

وی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود به ویژه خسارت باقیمانده از سیل سال گذشته بالاخص در حوزه کشاورزی از مسؤولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

نظر شما