شناسهٔ خبر: 163120 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

زمین‌خواری ۵ هکتاری به نام جهاد دانشگاهی

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد، جیران و کرون در مجلس از زمین‌خواری ۵ هزار هکتاری در شهرستان کرون به نام جهاد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش «نماینده» ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد، جیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: زمین‌خواری ۵ هزار هکتاری که پیش از این توسط قوه قضائیه جلوی آن گرفته شده بود بار  دیگر و با تصمیم هیأت وزیران مجدد در حال وقوع است.

وی افزود: این زمین‌خواری که به نام جهاد دانشگاهی اتفاق می‌افتد بر اساس تصمیم هیأت وزیران این مقدار زمین به مدت ۳۰ سال از منابع طبیعی گرفته شده و در اختیار جهاد دانشگاهی قرار می‌گیرد.

نماینده مردم نجف‌آباد، در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ابتدای کار دولت آقای هاشمی این ۵ هزار هکتار زمین با تصمیم هیأت وزیران از منابع طبیعی گرفته شد و در اختیار شرکت مادر تخصصی دارویی شهید مدرس کرون قرار گرفت.

ابوترابی خاطرنشان کرد: در چند سال قبل قوه قضائیه این ۵ هزار هکتار زمین را از شرکت مذکور گرفت و در اختیار منابع طبیعی قرار داد اما  حال با خبر شدیم که چند روز قبل با تصمیم هیأت رئیسه این زمین در اختیار جهاد دانشگاهی قرار گرفته است.

وی افزود: جهاد دانشگاهی ۱۰ سال است که ۱۵۰ هکتار از این زمین‌ها را در اختیار دارد و هیچ کاری نکرده چطور می‌تواند ۵ هزار هکتار زمین را مورد بهره‌برداری و استفاده قرار دهد.

نماینده مردم نجف‌آباد،   در مجلس در پایان گفت:‌ از سوی دیگر جهاد دانشگاهی قادر نیست حقوق کارمندان خود را بپردازد چطور می‌تواند این زمین‌ها را اداره و مدیریت کند.

نظر شما