شناسهٔ خبر: 163100 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

جزئیات طرح جدید مجلس برای خروج داوطلبانه ایران از پروتکل الحاقی

npt نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از طرح جدید پارلمان برای خروج داوطلبانه ایران از پروتکل الحاقی را تشریح کرد.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیاتی از طرح جدید مجلس برای خروج داوطلبانه ایران از پروتکل الحاقی، گفت: این طرح در یک ماده واحده تدوین و تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده است.

وی افزود: پس از اعلام وصول طرح خروج داوطلبانه ایران از پروتکل الحاقی، این طرح در کمیسیون امنیت ملی و دیگر کمیسیون‌های مربوطه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بیانیه کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره طرح الزام دولت به توقف اجرای "پروتکل الحاقی"

طرح جدید مجلس برای تعلیق اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی

نمایندگان مجلس؛ دولت اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را متوقف کند

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: هدف ما از این طرح این است که جمهوری اسلامی ایران در راستای بازدیدهای آژانس از تأسیسات هسته‌ای، مراکز نظامی و بعضی بازدیدهایی که از برخی دانشگاه‌ها، صورت گرفته، دست برتر را داشته باشد و بتوانیم حربه‌ای در برابر تحریم‌های آمریکا داشته باشیم.

حجت‌الاسلام نبویان در پایان با اشاره به جزئیاتی از ماده واحده طرح خروج داوطلبانه ایران از پروتکل الحاقی، خاطرنشان کرد: ما در این طرح گفته‌ایم که دولت ملزم است اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را متوقف کند و نظارت‌ها را صرفاً تحت پادمان بپذیرد و اجرایی کند.

نظر شما