شناسهٔ خبر: 163062 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

نمایندگان به دور از اقدامات احساسی به دنبال حل مشکلات هستند

کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس بر ضرورت هم افزایی نخبگان و نیروهای فکری با خانه ملت برای شناخت راههای برون رفت از چالش های اساسی کشور تاکید کرد.

به گزارش «نماینده»،علی کریمی فیروزجایی در نشست هم اندیشی نمایندگان مازندرانی با مدیران رسانه ملی، گفت: مجلس شورای اسلامی در دوره جدید از ظرفیت نخبگان و نیروهای تاثیر گذار اجتماعی ،فرهنگی، اقتصادی و سیاسی برای چاره اندیشی در خصوص چالش های عمده کشور استفاده خواهد کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران در خانه ملت با اشاره به توصیه های راهبردی رهبر معظم انقلاب به نمایندگان مجلس یازدهم افزود: مجلس بدور از جوزدگی و اقدامات احساسی ، پی جوی مصالح پایدار انقلاب و تامین نیازهای نو به نوی کشور در ابعاد گوناگون است.

کریمی فیروزجایی رویکرد مجلس یازدهم را هوشمندی ، خلاقیت و کارآمدی براساس شرایط جاری کشور دانست وافزود: مجلس یازدهم بن بست شکنی در حل مشکلات اساسی بویژه حوزه اقتصاد ، معیشت و فرهنگ را در دستور کار دارد.

نماینده مردم بابل در مجلس یازدهم با ستایش دغدغه های انقلابی نمایندگان خانه ملت یادآور شد: تعامل در سایه اجرای قانون و افزایش اهتمام حداکثری برای بهره مندی از ظرفیتهای  داخلی،راهبرد مجلس در تقویت همکاریهای چندجانبه با سایر قوا و دستگاههای کشورباهدف عبور از چالش های عمده کشور است.

دبیر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش اثربخش رسانه ها بویژه رسانه ملی در تقویت همبستگی ملی و ارتقای روحیه امید و نشاط اجتماعی ونیز پیوند مفهومی مردم با ارکان حاکمیتی افزود: رسانه ملی در خط مقدم مقابله با هجمه های سازمان یافته استکبار و جنگ نرم دشمنان علیه انقلاب اسلامی قرار دارد.

وی با اشاره به محدودیتهای بودجه ای و لجستیکی رسانه ملی در مصاف با بوقهای  اهریمنی بر عزم قاطع نمایندگان خانه ملت در پشتیبانی همه جانبه از برنامه های رسانه ملی تاکید کرد.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور همچنین با تشریح دستاوردهای بی بدیل انقلاب در عرصه های فرهنگی ،صیانت از مرزهای اعتقادی و خودباوری را ماموریت خطیر رسانه ملی عنوان و تصریح کرد:سرمایه گذاری هرچه بیشتر در تقویت زیرساختهای فرهنگی ، کشور را از گزند دشمنان غدار مصون خواهد کرد.

کریمی فیروزجایی با تاکید بروحدت و مفاهمه اصولی نمایندگان مازندرانی خانه ملت خاطرنشان کرد: 12 نماینده مازندرانی با نگاه هم افزا و حمایتی مشکلات و چالش های استان را بعنوان یک کلانشهر در مسیر پیشرفت و عدالت  پیگیری می کنند.

نظر شما