شناسهٔ خبر: 163000 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

محرم‌زاده: نیروهای شرکتی بدون بیمه و با حقوق کم مثل سیستم ارباب ـ رعیتی مورد استفاده قرار می‌گیرند

محرم زاده نماینده مردم اهر در مجلس گفت: نیروهای شرکتی در ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف با حقوق کم ولی با صداقت کار می‌کنند اما با آنها مثل سیستم ارباب ـ رعیتی رفتار می‌شود.

به گزارش «نماینده» احمد محرم زاده در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه ۲۵ تیر ۹۹) گفت: گرانی و تورم وحشتناک و سقوط ارزش پول ملی امان هموطنان عزیز را بریده، سفره مردم بسیار کوچک شده، وضعیت اقتصادی، معیشت و گذران زندگی مردم نابسامان است.

نماینده مردم اهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلسی‌ها و دولتمردان چاره‌ای بیندیشید و به این اوضاع و احوال رسیدگی کنید. کارمندان، کارگزاران و معلمان هم گریان هستند. کارگران و بیکاران هم نالان. اینها همه ناشی از سوءمدیریت است.

وی افزود: ذخایر معدنی و پتانسیل‌های زیادی را در کشور داریم و آنچه که نداریم مدیریت صحیح و عادلانه است. مدیریت نظام پولی و مالی کشور هم متأسفانه معلول است.

محرم‌زاده خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب در دیدار ویدئوکنفرانسی نمایندگان با ایشان فرمودند؛ مجلس یازدهم هم مجلس امید است و هم مجلس انتظار. مردم از نمایندگان انتظار دارند و چشم امید بسته‌اند.

نماینده مردم اهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در انجام وظیفه تقنینی نمایندگان باید قانونی را وضع کنند تا گره از مشکلات مردم و طبقات آسیب‌پذیر باز کنند و در بعد نظارت اول باید به خودمان نظارت کنیم و بر هوای نفسمان ناظر باشیم تا ناظر خوبی برای دیگران به شمار رویم.

وی در تذکری به رئیس جمهور افزود: بیمه تکمیلی دی بیش از سه سال است که هزینه‌های دارویی و درمان ایثارگران و جانبازان انقلاب اسلامی را پرداخت نمی‌کند. لازم است تا توجه لازم برای حل مشکل این بزرگواران صورت گیرد.

محرم‌زاده خاطرنشان کرد: دولت باید به حال کارگزاران محترم شرکتی چاره‌ای بیندیشد که سال‌هاست با صداقت در سازمان‌ها و ادارات تلاش می‌کنند ولی مثل سیستم ارباب ـ رعیتی از آنها استفاده می‌شود و با دستمزد کم و بدون بیمه که ناشی از عدم نظارت وزارت کار است، کار می‌کنند.

نماینده مردم اهر در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسؤولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

نظر شما