شناسهٔ خبر: 162955 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

لزوم یکسان‌سازی دستمزد کارکنان وزارت نفت

فریدون عباسی431 رئیس کمیسیون انرژی مجلس درباره جزییات جلسه صبح امروز با وزیر نفت گفت:‌ قرار شد دانشگاه صنعت نفت با تجارب طولانی در این صنعت درباره جذب دانشجوی خارجی برای صدور خدمات فنی و مهندسی و صنعتی فعال شود.

به گزارش «نماینده»، فریدون عباسی رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه ۲۴ تیر) پس از جلسه کمیسیون متبوعش با وزیر نفت در جمع خبرنگاران، گفت: مباحث بسیاری در این جلسه مطرح شد که یکی از آن‌ها مربوط به حقوق پرسنل و نیروهای انسانی وزارت نفت و دستمزد آن‌ها می‌شود، ضمن آنکه بر یکسان سازی دستمزدهای کارکنان وزارت نفت تاکید شد.

وی با بیان اینکه قرار شد؛ کمیته‌های کاری مشترکی بین کمیسیون انرژی مجلس و وزارت نفت شکل بگیرد، افزود: دانشگاه صنعت نفت تجارب طولانی در این صنعت دارد که باید فعالیتش را در زمینه جذب دانشجوی خارجی برای صدور خدمات فنی مهندسی و صنعتی آغاز کند چراکه بایستی جمهوری اسلامی نقش لازم را برای صدور علم و دانش به جهان ایفا کند.

عباسی گفت‌: فضای مودت، دوستی و کارشناسی خوبی میان کمیسیون انرژی مجلس و وزارت نفت وجود دارد هرچند معتقد به استقلال قوا هستیم، این در حالی است که مجلس قانونگذار بوده و ریل گذار است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که بودجه سال ۱۴۰۰ که در سال جاری در مجلس مصوب می‌شود بتواند مشکلات کشور را حل و فصل کند.

نظر شما