شناسهٔ خبر: 162945 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

ادعاهای وزارت کار و بهداشت درباره حادثه کلینیک سینا بررسی می‌شود

زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به این که نمایندگان دو وزارت کار و بهداشت هنوز به ابهامات پاسخ نداده‌اند، گفت: مرجع قضایی تیم ۱۱ نفره ای را برای بررسی علل حادثه برگزیده است.

به گزارش «نماینده»، زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران  در خصوص آخرین وضعیت پرونده کلینیک سینا مهر و اعتراضاتی که وی درباره قانع کننده نبودن این توضیحات دو نماینده وزارت کار و وزارت بهداشت در صحن شورای شهر داشته است، گفت: نمایندگان وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پاسخگویی لازم را نداشتند، در جلسه‌ای که این نماینده آمد هیچ فرصتی برای گفت و گو کردن و طرح سوالات از سوی اعضای شورای شهر نبود.

وی ادامه داد: نماینده وزارت کار فرصت گفت‌وگو درباره ادعاهایی که مطرح شد را نداد، و حتماً در کمیته ویژه بررسی ابعاد حادثه سینا مهر از نماینده این وزارتخانه دعوت می‌کنیم و موضوعات را دقیق‌تر بررسی خواهیم کرد.

صدراعظم نوری با یادآوری این نکته که در حال حاضر با توجه به مشخص نشدن ابعاد این پرونده در مرحله قضاوت نیستیم اظهار داشت: مرجع قضائی تیم ۱۱ نفره‌ای را برگزیده که در حال بررسی علل این حادثه دلخراش هستند.

وی ادامه داد: این گروه جلسه‌ای نیز با شورای شهر داشته‌اند، و منتظر نتیجه گزارش نهایی شأن هستیم و براساس این گزارش مرجع قضائی حکمش را خواهد داد.

این عضو شورای شهر درباره اینکه دقیقاً چه زمانی نتیجه بررسی‌های کمیته ویژه شورا مشخص خواهد شد، ابراز داشت: زمان محدود شورا اجازه بحث و به چالش کشیدن موضوعات را نمی‌دهد و در کمیته ویژه‌ای هم که برای بررسی این حادثه تشکیل شده است نیز به خاطر محدودیت‌های کرونایی نمی‌توانیم دائماً جلسات حضوری داشته باشیم و به همین دلیل نمی‌توانم زمان دقیق پایان بررسی‌ها را بگویم.

نظر شما