شناسهٔ خبر: 162944 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

پیگیر حقوق مردم در ماجرای بلوکه کردن دارایی ایران توسط کره جنوبی هستیم

نصیرایی عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: اقدام کره جنوبی در بلوکه کردن دارایی‌های کشورمان به هیچ وجه قابل پذیرش و قابل توجیه نیست و ما در مجلس از طریق دیپلماسی پارلمانی به دنبال احقاق حق ملت ایران در این ماجرا هستیم.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بلوکه کردن دارایی‌های کشور توسط کره جنوبی گفت: اقدام کره جنوبی در بلوکه کردن دارایی‌ای ایران به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و اینکه کره جنوبی تحت فشارهای آمریکا اقدام به این کار کرده جای تأسف دارد.  

وی افزود: وزارت امور خارجه باید با یک دیپلماسی فعال و انقلابی، به دنبال احقاق حق ملت ایران در ماجرای بلوکه کردن دارایی‌های کشورمان در کره جنوبی باشد.  

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: ما در مجلس از طریق دیپلماسی پارلمانی به دنبال احقاق حق ملت ایران و ماجرای بلوکه کردن دارایی‌های کشورمان توسط کره جنوبی هستیم و اجازه نمی‌دهیم کسی اینگونه بخواهد حقوق ملت ایران را نادیده بگیرد.

نصیرایی خاطرنشان کرد: اینکه کشوری دارایی‌های یک ملت دیگری را فقط به خاطر استقلال‌خواهی تحت فشار استکبار بلوکه کند مایه تأسف است و دولت کره جنوبی باید بداند با این کارها راه به جایی نخواهد برد.  

وی در پایان گفت: دولت کره جنوبی باید بداند که همراهی با آمریکا در این مسائل جز خسران و پشیمانی برایش چیزی ندارد و دیر یا زود این فشارها از ملت ایران برداشته شده و همانطور که گفتم، همراهی با زورگویان جز شرمندگی برای دولت کره جنوبی چیزی به همراه نخواهد داشت.

نظر شما