شناسهٔ خبر: 162941 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

رد پای آمریکا و صهیونیست‌ها در اختلافات مرزی ارمنستان و آذربایجان مشاهده می‌شود

ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس گفت: رد پای آمریکا و رژیم صهیونیستی در ناآرامی‌های مرزی ارمنستان و آذربایجان به چشم می‌خورد و ما از دولت‌های این دو کشور می‌خواهیم تا برای جلوگیری از نفوذ آمریکایی‌ها در منطقه خویشتن‌دار باشند.

به گزارش «نماینده»، ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به درگیری‌های مرزی ارمنستان و جمهوری آذربایجان گفت: ‌این درگیری‌ها نتیجه دخالت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه است و رد پای نفوذ آنها در این مسأله مشاهده می‌شود.

وی افزود: آمریکا و صهیونیست‌ها با ایجاد این درگیری‌ها به دنبال ایجاد نا آرامی در مناطق نزدیک به مرزهای ایران هستند و قصد دارند قدم به قدم درگیری و ناآرامی را به مرزهای ایران نزدیک‌تر سازند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آنها سعی دارند تا از این طریق منطقه اطراف ما را ناامن کنند و شرایط را برای ما دشوار سازند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: ما از دولت‌های آذربایجان و ارمنستان می‌خواهیم تا در این باره خوشتن‌دار باشند و اجازه ندهند آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در منطقه پایشان باز شود.

وی در پایان گفت: بدیهی است که نفوذ و دخالت آمریکا محدود به یک درگیری مرزی نخواهد بود و این مقدمه‌ای رأی نفوذ بیشتر آنها در منطقه است.

نظر شما