شناسهٔ خبر: 162935 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

تقدیر هیات رئیسه و اعضای فراکسیون گام دوم انقلاب اسلامی از بیانات مقام معظم رهبری

گام دوم هیات رئیسه و اعضای فراکسیون گام دوم انقلاب اسلامی طی بیانیه ای از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش «نماینده»، در این بیانیه آمده است:

«رهبر عزیز و فرزانه انقلاب 
حضرت آیت الله العظمی خامنه ای 
سلام علیکم

بیانات هوشمندانه و ارزشمند حضرتعالی در ارتباط تصویری با نمایندگان محترم مجلس، بارقه‌ای از امید به آینده و جانی تازه در دل و روح نمایندگان دمید و موجب شد تا عزم ایشان در پیمودن مسیر تعالی، پیشرفت و خدمت به مردم عزیز، محکم تر از پیش گردد.
بیانات مستطاب عالی هر چند تکرار و تاکیدی بر همان سلوک سیاسی ۴۰ ساله شما و منبعث از دستورات اسلامی و سیره حکمرانی ائمه معصومین و راه و روش خمینی کبیر بود، اما می تواند بعنوان "منشور جامع تقنین"، نقشه راه مجلس یازدهم و مجالس آینده در گام دوم انقلاب قرار گیرد.

صفت "مجلس امید و انتظار" که حضرتعالی به مجلس یازدهم عطا فرمودید، وظیفه ما را سنگین تر نمود و ضمن سپاس از قوی و انقلابی خواندن مجلس، امیدواریم در پایان ۴ سال نیز مشمول رضایت و دعای خیر شما شویم.
فراکسیون گام دوم انقلاب اسلامی؛  مجموعه ای است با محوریت "جوانان انقلابی و کار بلد" و با حضور "مدیران مجرب" و نیز "پیشکسوتان" حوزه تقنین کشور و نمایندگان ادوار گذشته که عملیاتی نمودن توصیه های هفت گانه شما در بیانیه گام دوم را در دستور کار قرار داده است.
تلاش ما این است تا با پرهیز از حواشی، احساسات و "اسیر جو شدن"، با "نیت خدمت به مردم"، "مسائل کلیدی کشور" را در راستای تحقق بیانیه گام دوم و منویات حضرتعالی، به طور جد دنبال نماییم.
اعضای فراکسیون گام دوم ضمن پایبندی بر اصول انقلاب و مرزبندی کامل و شفاف با دشمنان انقلاب و بویژه آمریکا، معتقدند با "تعامل و هم افزایی با سایر قوا" و "پرهیز از مجادلات و نزاع های بی حاصل" و با بهره گیری حداکثری از ابزارهای بی بدیل نظارتی و تقنینی مجلس، شیوه جدیدی را از مجلس انقلابی و الگویی نو از  حضور جوانان مومن انقلابی در نظام حکمرانی کشور به منصه ظهور برساند.
ما در نظر داریم تا با تقسیم مسائل اساسی کشور در بین نمایندگان -  که بخش مهمی از آن در متن بیانیه و نیز بیانات ارشمند شما در "منشور جامع تقنین" آمده بود- و با ایجاد تمرکز در پیگیری و الگوی حل مساله با تعامل و همکاری با کمیسیون های تخصصی، به مرتفع نمودن مشکلات کشور بپردازیم.

اعضای فراکسیون گام دوم، همزمانی آغاز بکار رسمی فراکسیون  با حضور مجازی حضرتعالی و بیانات عالمانه تان را به فال نیک می گیرید و با ملت عزیز ایران و رهبری معظم پیمان می بندیم که تمام همت و توان خود را در جهت کاهش آلام مردم و بهبود معیشت و پیشرفت و تعالی ایران عزیز و سربلندی نظام جمهوری اسلامی بکار بندیم.

از خداوند متعال برای حضرتعالی و آحاد مردم عزیز ایران سلامتی و توفیقات روز افزون مسالت داریم.

والسلام علیکم.
هیات رئیسه و اعضای فراکسیون گام دوم انقلاب اسلامی»

نظر شما