شناسهٔ خبر: 162915 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

کریمی فیروزجایی: مجلس قوه عاقله برای برون رفت از مشکلات است

علی کریمی فیروزجایی ‏عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: کسانی که به اختلاف افکنی و چند دستگی در بین خادمان ملت در مجلس یازدهم دلخوش کردند، آب در هاون می کوبند.

به گزارش «نماینده»،علی کریمی فیروزجایی  نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به هجمه شدید برخی افراد سیاسی و پادوهای رسانه ای آنان علیه مجلس یازدهم، گفت: مجلس جدید بر آمده از نمایندگان وزین، خوش فکر و انقلابی است و حاشیه سازی ها نمی تواند به عزم آنان در سامان بخشی مشکلات کشور خدشه ای وارد کند. هجمه وسیع علیه مجلس جدید نشانه از استیصال باندهای قدرت و ثروت است.

وی یادآور شد ‌: مجلس یازدهم بر اساس نقشه راه مدون و روشنی که رهبر فرزانه انقلاب ترسیم کردند حرکت می کند و قصد ندارد وارد حاشیه‌های تکراری و ملال آور شود.

نماینده مردم بابل در مجلس با تاکید بر مفاهمه و وحدت  ارکان انقلاب برای خدمت رسانی و حل تنگناهای کشور خاطرنشان کرد: رفع مشکلات و چالش های اساسی کشور در چارچوب همکاریهای همه جانبه قوای مختلف و دستگاههای حاکمیتی امکانپذیر است.

 رئیس مجمع نمایندگان مازندران تصریح کرد: کار ویژه مجلس یازدهم گره گشایی از مشکلات لاینحل کشور و سرعت بخشیدن به روند پیشرفت و توسعه متوازن بخش های گوناگون است.

 ‏کریمی فیروزجایی مجلس را قوه عاقله و مغز انفورماتیک کشور در برون رفت از چالش ها توصیف کرد و افزود: این قوه باید بر بستر آرامش و پرهیز از هرگونه بد اخلاقی به مسیر خود ادامه دهد.

 ‏وی لزوم پرهیز جریانات و گروه های سیاسی از هرگونه قضاوت نادرست  در مورد مجلس یازدهم را خاطر نشان کرد و یادآور شد: موضع گیری های تند و  فاقد مبنای عقلی و قانونی به روند پیشرفت کشور آسیب میزند.

 ‏دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور تجلیل و تکریم رهبر معظم انقلاب از نمایندگان مجلس یازدهم را در دیدار ویدئو ئی مایه دلگرمی و پشتوانه معنوی نمایندگان خانه ملت دانست و افزود: با این سرمایه معنوی عزم نمایندگان مجلس یازدهم برای تلاش در عرصه خدمت رسانی و گره گشایی از تنگناهای اقتصادی و فرهنگی قاطع تر شده است.

 ‏دبیر هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی بدون توجه به جنجال‌های رسانه ای و سیاسی مخالفان  صرفا بر مبنای نقشه راه ترسیمی رهبر فرزانه انقلاب و با اتکا به روشهای علمی ، منطقی و مبتکرانه عمل خواهد کرد.

نظر شما