شناسهٔ خبر: 162897 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

رضایی: مخالف فریدونیسم و فامیل بازی هستیم

ابراهیم رضایی نماینده دشتستان در مجلس گفت: با فریدونیسم و فامیل بازی و رانت‌خواری و وعده های پوشالی مخالف هستیم.

به گزارش «نماینده»،ابراهیم رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 22 تیر) قوه مقننه ، در نطق میان دستور اظهار داشت: انقلاب اسلامی به عنوان علمدار حق طلبی و عدالت خواهی در دنیا، امروز در مراحل نهایی مواجه اردوگاه ظلم  به سرکردگی آمریکا است و امید می رود که با تداوم رشادت های فرزندان انقلاب اسلامی و همرزمان سردار دل ها در جبهه مقاومت در آینده نزدیک شاهد تحقق وعده صادق رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای مبنی بر شکست غرب و نابودی صهیونیستم باشیم.

وی افزود: دور نیست که آن روز جنایتکاران آمریکا، صهیونیست ها و سعودی های آدمکش و کودک کش به سزای اعمال وحشیانه خود برسند یقینا صهیونیست ها و آمریکایی ها به خاطر توطئه هایشان در خارج و داخل ایران پاسخی قاطع خواهند گرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه علت حل نشدن بسیاری از مسائل و مشکلات ما به خصوص در حوزه اقتصادی و معیشتی به خاطر عدم حاکمیت فرهنگ انقلابی و بسیجی در برنامه ریزی ها و سیاست گذاری های اجرایی است، گفت:به عبارت دیگر مشکل ما با دولت ناکارآمد فعلی نه به خاطر نام ها و مقام ها بلکه به خاطر تفکر حاکم بر آن است که موجب پدید آمدن وضع موجود شده است.

رضایی افزود: دلار 23 هزار تومانی محصول عملکرد دولتی است که قرار بود با برجامش قیمت دلار را به هزارتومان برساند. گرانی لحظه ای کشور معلول نادیده گرفتن شروط 9 گانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در برجام و اعتماد کردن به دشمنان ملت ایران است.

وی در همین راستا ادامه داد:مسبب گرانی سرسام آور خانه و مسکن، دولت لیبرالی است که سال ها کشور را معطل توافق بی حاصل با غرب کرد و از ظرفیت های عظیم داخلی و توانمندی های جوانان و نخبگان ایرانی غفلت کرد، دولتی که کلید حل مشکلات کشور را در نیویورک، واشنگتن و ژنو جستجو می کرد نمی خواست بداند که هیچ ملتی بدون اتکا به خود نتوانسته به پیشرفت برسد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه دستگاه دیپلماسی  برنامه خود را درباره انتخابات آمریکا برپایه بدبینانه ترین سناریو طراحی کند، گفت:غرب گرایان که برای امضای برجام و نابودی صنعت هسته ای در ازای تقریبا هیچ پایکوبی می کردند و در ادامه با عملیات روانی و جعل دو قطبی های کاذب به ترور نهادها و شخصیت های ارزشمندی چون سپاه  پاسداران و آیت الله رئیسی پرداختند باید امروز  پاسخگوی خالی تر شدن سفره مردم و بیکاری جوانان و  حل نشدن مشکلات کشور باشند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس در ادامه نطق خود بیان داشت: ما فرزندان انقلاب و سربازان امام خمینی و امام  خامنه ای با آزادی مخالف نیستیم ما با اختلاس مخالفیم ما با مذاکره مخالف نیستیم ما با تحقیر ایرانی و خسارت محض مخالفیم، ما با اینترنت مخالف نیستیم، ما با پارتی بازی، تبعیض و رشوه مخالفیم، با بیکاری و فقر مخالفیم ما طرفدار انسداد نیستیم، حامی محرومان و حامی مستضعفان هستیم، ما با آزادی مخالف نیستیم با بی بند و باری و چپاول مخالفیم با فریدونیسم و فامیل بازی و رانت خواری و وعده های پوشالی مخالفیم با "ب.ز" ها چه در اوین چه در نفت مخالفیم.

وی در ادامه یادآور شد:آقای روحانی یادتان هست که به مردم وعده دادید خیالشان از بابت دلار راحت باشد، یادتان هست که وعده رفع همه تحریم ها، وعده فروش نفت و بازگشت پول های بلوکه شده را دادید، یادتان هست که گفتید چنان رونق اقتصادی ایجاد می کنم که مردم به یارانه نیاز نداشته باشد، امروز به جای شما و آنان که با فرافکنی و فرار رو به جلو نامه سراسر کذب می نویسند، از مردم مظلومی که  در این سال ها زندگی و معیشتشان سخت تر شد، از جوانانی که  نتوانستند ازدواج کنند، از کارگرانی که بیکار شدند، از جوانان تحصیل کرده ای که کار پیدا نمی کنند، از بازنشستگان، فرهنگیان و اقشاری که فقیر و فقیرتر شدند عذرخواهی می کنیم.

رضایی در بخش دیگری از نطق خود، گفت: انتظار می رود که دولت در این یکسال باقی مانده دیگر منتظر کَرم غرب نماند و با تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تمام فکر جوانان ایرانی را جایگزین مذاکرات بی حاصل کند و به بهانه سال آخر بودن وقت کشی نکند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: از مجلس انتظار می رود که در اولین  گام به مطالبه شفافیت مطلب انقلابی ایران پاسخی در خور دهد و عزم خود را برای مبارزه بی امان با فساد به خصوص فساد اقتصادی جزم کند و بر حل مشکلات معیشتی و تمرکز در حوزه فرهنگ متمرکز شود. ما نمایندگان مردم هستیم و نمی توانیم در مقابل مشکلات مردم بی تفاوت باشیم.

نماینده مردم دشتستان در پایان با اشاره به مشکلات در حوزه انتخابیه خود اظهار داشت: از دولت می خواهم تا برای مقابله با کرونا در استان بوشهر که در وضعیت قرمز قرار داد با همه امکانات وارد عمل شود و  ضمن  تمرکززدایی و دادن اختیار برای تصمیم گیری درست در مرکز استان جلوی فاجعه ای که  در پیش است را بگیرد.

نظر شما