شناسهٔ خبر: 162871 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

گودرزی: تا نگاه انحصاری دولت به غرب اصلاح نشود مشکل حل نخواهد شد

گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تا زمانی که دولت گشایش همه مشکلات و باز شدن همه گره‌ها را به دست غرب و آمریکا بداند، مشکل حل نمی‌شود.

به گزارش «نماینده»، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، ‌ با اشاره به توافقنامه اقتصادی ایران با چین گفت: باید زودتر از این حرف‌ها گرایش به شرق و چین در بحث روابط اقتصادی صورت می‌گرفت.  

وی افزود: تا زمانی که روابط اقتصادی ما تنها منحصر به فرد و اروپا باشد مشکل ما حل نخواهد شد چرا که اروپایی‌ها یکطرفه پروژه‌های دشمنی آمریکا علیه ایران هستند.  

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: یکی دیگر از معایب منحصر شدن در روابط اقتصادی با غرب این است که ما از ایجاد روابط جدید با دیگر کشورها بازمی‌مانیم و حتی این نگاه انحصاری باعث می‌شود تا روابط ما با بعضی از کشورها نیز دچار تیرگی شود.  

گودرزی خاطرنشان کرد: انحصار و روباط اقتصادی ما با اروپا و غرب باعث می‌شود که آنها نسبت به ما به طمع بیفتند و همانطور که گفتم ما از ایجاد روابط اقتصادی و گشایش‌ها در این زمینه با دیگر کشورها بازمی‌مانیم.  

وی افزود: بدتر از روابط اقتصادی با غرب نگاهی است که در این باره در دولت وجود دارد و تا زمانی که دولت نگاهش اینگونه باشد که تمام مشکلات از رهگذر ارتباط با غرب حل می‌شود و تمام گره‌ها به دست آمریکا و اروپا باز خواهد شد، ما مشکل‌مان حل نمی‌شود.  

نظر شما