شناسهٔ خبر: 162852 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اصلاح‌طلبان به‌جای نامه‌نگاری به علت ضعف دولت از مردم عذرخواهی کنند

سلیمی عضو هیأت‌رئیسه مجلس گفت: موسوی خوئینی‌ها و اصلاح‌طلبان به‌جای نامه‌نگاری باید پاسخگوی عملکرد خود و دولت ضعیف فعلی بوده و به‌دلیل نابود کردن اقتصاد کشور از مردم عذرخواهی کنند.

به گزارش «نماینده»،علیرضا سلیمی عضو هیأت‌رئیسه مجلس، با اشاره به نامه اخیر محمد موسوی خوئینی‌ها اظهار داشت: آقای موسوی خوئینی‌ها فراموش کرده‌اند که چه کسی را برای ریاست جمهوری دوره یازدهم و دوازدهم به مردم معرفی کرده‌اند؟ او بهتر است در اقدامات سیاسی‌اش جستجویی انجام دهد و ببیند که چه نقشی در وضعیت فعلی کشور داشته است؟

وی افزود: موسوی خوئینی‌ها نقش مستقیمی در بسیاری از التهابات و افسارگسیختگی‌های فعلی کشور دارد. 

عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد:‌ در کلاس‌های درس موسوی خوئینی‌ها رئیس گروهک فرقان حاضر بوده است که منجر به ترور و شهادت آیت‌الله مطهری شد. 

سلیمی گفت: موسوی خوئینی‌ها بهتر است به جای ارائه آدرس غلط دادن، مسئولیت لطماتی که به کشور از سوی او و حسن روحانی که از سوی او مورد حمایت قرار گرفته است را بپذیرد. 

وی با بیان اینکه ای کاش آقای موسوی خوئینی‌ها کمی مسئولیت‌پذیر بوده و از مردم عذرخواهی می‌کرد، گفت:‌ موسوی خوئینی‌ها به جای عذرخواهی از مردم راه فرار را در پیش گرفته است. 

وی گفت: متأسفانه آقای موسوی خوئینی‌ها به دنبال ارائه آدرس غلط به مردم است، این در حالی است که همواره و  پیش از اظهارنظرات تندش، رادیوهای بیگانه مواضع او را اعلام می‌کنند. 

نظر شما