شناسهٔ خبر: 162831 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آغاز ثبت تخلف برای تاکسیرانان بدون ماسک

تاکسی معاون نظارت و امورمناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران از بکارگیری تیم های عملیاتی با رویکرد ارشادی و اعمال ثبت تخلف برای تاکسیرانان بدون ماسک خبر داد.

به گزارش «نماینده»،سیدامیرهنجن درباره لزوم استفاده از ماسک در تاکسیرانان اظهارداشت: اطلاع رسانی در خصوص الزام استفاده از ماسک با استفاده از فضاهای تبلیغاتی مجازی و همچنین محیطی در بیش از 50 پایانه تاکسیرانی پایتخت برای تاکسیرانان و مسافران در حال انجام است تا عزم سراسری برای پیشگیری و مقابله با موج دوم بیماری کرونا با مشارکت و همیاری شهروندان شکل بگیرد.

وی افزود: علاوه بر ترویج فرهنگ استفاده از ماسک، روزانه بیش از 40 تیم عملیاتی نیز پایانه های تاکسیرانی و تاکسی های گردشی شهر تهران را تحت رصد دارند.

وی با اشاره به ثبت تخلف رانندگان بدون ماسک بیان داشت: دستورالعمل اجرایی تیم‌های نظارتی بر مبنای ارشاد و تذکرهای لسانی به تاکسیرانان و مسافران است که در صورت مقاومت و یا عدم اجرای طرح الزام استفاده از ماسک از سوی تاکسیران، منجر به اعمال ثبت تخلف برای وی خواهد شد.

هنجن به تداوم توزیع محلول‌های ضدعفونی دست و خودرو بین تاکسیرانان شهر تهران اشاره کرد و گفت: طرح توزیع رایگان محلول ضدعفونی از نخستین روزهای شیوع بیماری کرونا شروع شده و همچنان ادامه دارد و تاکسیرانان می.توانند این موضوع را از منطقه تاکسیرانی مربوط به حوزه فعالیت شان پیگیری کنند.

معاون نظارت و امورمناطق تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به توزیع رایگان ماسک ویژه تاکسیرانان یادآور شد: پایگاه‌های عرضه ماسک واقلام بهداشتی نیز در پایانه های پرتردد پایتخت همچنان مستقر و فعال هستند تا مسافران برای تهیه ماسک مورد نیاز خود دچار سردرگمی نشوند.

نظر شما