شناسهٔ خبر: 162827 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دولت باید برای ساماندهی بازار اقدام کند

حسن لطفی نماینده مردم رزن در مجلس گفت: گرانی و تورم افسارگسیخته مردم را به ستوه آورده و متاسفانه دولت نسبت به کنترل بازار بی توجه است از این رو دولت باید در جهت ساماندهی بازار اقدام کند.

به گزارش «نماینده» حسن لطفی نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان در تذکری با استناد به ماده ۳۷ آئین نامه داخلی مجلس، اظهار داشت: متاسفانه در هفته گذشته ۶ نفر از مردم حوزه انتخابیه در کریدور شمالی در اثر تصادف جان باختند اما وزیر راه و همکارانشان انگار نه انگار.

وی افزود: در شرایط کنونی ۱۲ سال از اجرای پروژه مذکور می گذرد اما پیشرفتی در این رابطه شاهد نیستیم از این رو وزارتخانه باید نسبت به تکمیل پروژه اقدام کند.

وی در تذکری به سرپرست وزارت صمت، گفت: گرانی و تورم افسارگسیخته مردم را به ستوه آورده و متاسفانه دولت نسبت به کنترل بازار بی توجه است از این رو دولت باید در جهت ساماندهی بازار اقدام کند.

لطفی در تذکر به وزیر ورزش و جوانان، گفت: چرا در مرکز استان ها در کوچه پس کوچه ها استادیوم و استخرهای پیشرفته ساخته می شود اما در مناطق محروم نسبت به این مسئله بی توجهی صورت می گیرد از این رو وزارت ورزش و جوانان باید نسبت به توزیع عادلانه امکانات ورزشی اقدام کند.

قرار بود رتبه بندی نمایندگان در کمیسیون های تخصصی مجلس براساس نظرات کارشناسی لحاظ شود اما بعد از اعمال رتبه بندی دیدیم که نظرات کارشناسی لحاظ نشده از این رو هیات رئیسه باید نسبت به رعایت آئین نامه داخلی مجلس اقدام کند.

نظر شما