شناسهٔ خبر: 162818 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

صدای خرد شدن استخوان‌ مردم زیر بار فشارهای اقتصادی شنیده می‌شود

نوش آبادی نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: صدای خرد شدن استخوان‌های مردم زیر بار فشارهای سنگین اقتصادی و معیشتی شنیده می‌شود.

به گزارش «نماینده»،حسین نوش‌آبادی نماینده مردم ورامین در مجلس امروز (چهارشنبه 18 تیرماه 99) در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس اظهار داشت: بیاییم بدون اغراض و منافع شخصی و حب و بغض‌های سیاسی و جنایی تنها به حقوق مردم بیندیشیم و از منافع ملی که مهمترین وظیفه همه است دفاع کنیم و در تشخیص مصالح و منافع مردم دچار اشتباه نشویم.

وی افزود: امروز حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در اولویت تصمیم‌گیری‌های مجلس قرار گیرد و دولت نیز باید با توجه به وظیفه سنگینی که به عهده گرفته است نسبت به مشکلاتی که نفس مردم را گرفته چاره‌اندیشی کند.

نماینده مردم ورامین در مجلس با بیان اینکه مشکل بیکاری و گرانی کمر مردم را شکسته است گفت:‌ صدای خرد شدن استخوان‌های مردم زیر بار فشارهای سنگین اقتصادی و معیشتی شنیده می‌شود.

نوش‌آبادی با تأکید بر اینکه آزمون سختی در مجلس در پیش داریم تأکید کرد: مردم نظاره‌گر ما هستند تا ببینند مجلس انقلابی و جهادی چه فکری برای حل مشکلات آنان می‌کند و چه تصمیمی برای باز کردن گره‌های کور اقتصادی کشور دارد؟

وی می‌گوید: مردم انتظار دارند نمایندگان آنان با ریل‌گذاری صحیح و تصویب و اصلاح قوانین مناسب بر عملکرد دولت نظارت کنند و اگر در جایی سستی، اهمال و کم‌کاری می‌بینند قاطعانه برخورد کنند و البته از مدیران پاک‌دست حمایت کنند.

نماینده مردم ورامین در مجلس افزود: من به عنوان نماینده دیار 15 خرداد و خدمتگزار مردمی که سابقه درخشان انقلابی و ولایی آنها بر هیچکس پوشیده نیست وظیفه دارم در راستای تحقق خواسته‌ها و مطالبات به حق آنان در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی‌، اجتماعی و فرهنگی تلاش کنم و از حقوق فراموش شده آنان دفاع کنم و به دور از حب و بغض‌های سیاسی و جنایی و با تأسی به فرامین ولی امر خویش از جبهه مؤمن انقلاب حمایت کنم  و به دور از شعارهای سیاسی پیگیر مشکلات حوزه انتخابی خود باشم.

وی افزود: اتصال مترو تهران ـ ورامین، قرچک و پیشوا حق طبیعی مردم است توسعه و رفع شهرک‌های صنعتی و احیای کارخانجات در دیار 15 خرداد جهت اشتغال و کارآفرینی حق طبیعی مردم است.

نوش‌آبادی با بیان اینکه حل مشکلات کشاورزی و دامپروری یک مطالبه عمومی در حوزه انتخابیه من است گفت:‌توسعه فضاهای فرهنگی و ورزشی حق طبیعی جوانان این دیار است و تأمین آب شرب شهرها و روستاهای منطقه از سدها و تأمین حقابه مردم این دیار مطالبه و حق طبیعی مردم است. توسعه مراکز درمانی، بهداشتی در این منطقه به ویژه در شهرستان پیشوا یک مطالبه عمومی است.

برچسب‌ها:

نظر شما