شناسهٔ خبر: 162816 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

هیئت رئیسه مجلس انصاف را درباره «تاجگردون» به حد اعلا رساند

شریعتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت رئیسه مجلس انصاف را به حد اعلا رساند و اجازه داد «تاجگردون در جلسه غیرعلنی صبح امروز درباره اعتبارنامه خود با نمایندگان صحبت کند.

به گزارش «نماینده»،مالک شریعتی در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره رد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون،گفت: تصمیم هیئت رئیسه جهت برگزاری جلسه غیرعلنی صبح امروز برای این موضوع عاقلانه و مدبرانه بود و جلوی التهابات احتمالی را گرفت.

وی بیان کرد: علیرغم آنکه در آیین نامه داخلی مجلس تصریح نشده بود که در مواردی که کمیسیون تحقیق، اعتبارنامه کسی را تایید کرده، وی اجازه صحبت داشته باشد اما برای آنکه انصاف در حد اعلا رعایت شود هیئت رئیسه تصمیم گرفت فرصت کافی داده شود تا تاجگردون با نمایندگان صحبت کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طبعا معترضان به اعتبارنامه منتخب مردم گچساران هم می توانستند در این جلسه صحبت کنند که زاکانی ۱۵ دقیقه در این باره صحبت کرد.

شریعتی اضافه کرد: تاجگردون هم ۳۰ دقیقه فرصت داد که مطالب خود را مطرح کند که بخشی از فرصت خود را به مسعود پزشکیان داد تا در دفاع از وی صحبت کند.

وی گفت:در نهایت گزارش کمیسیون تحقیق به رای نمایندگان گذاشته شد و تاجگردون نتوانست رای کافی برای ماندن در مجلس کسب کند و آرای ممتنع هم در این موارد جزو آرای مخالف محسوب می شود.

نظر شما