شناسهٔ خبر: 162770 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

کمیسیون اقتصادی مجلس به طور جدی به مشکلات اقتصادی مردم وارد می‌شود

عفت شریعتی یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌های کمیسیون متبوع خود تاکید کرد که این کمیسیون برنامه‌های حائز اهمیتی را جهت ورود جدی به موضوع مشکلات اقتصادی مردم را مورد توجه قرار می‌دهد.

به گزارش «نماینده»، عفت شریعتی کوهبنانی، درباره اولویت‌های کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مهم‌ترین مساله‌ای که باید در حوزه تقنین و نظارت بر حسن اجرای قانون مورد ساماندهی قرار بدهیم امور و مسائل اقتصادی مردم است. امروز متاسفانه در جامعه شاهد بحران‌های اقتصادی هستیم که این بحران‌ها مردم را به تنگ آورده و زندگی‌ها را در امور اقتصادی سخت و طاقت‌فرسا کرده و موجب شده همه نگران باشند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: بنابراین کمیسیون اقتصادی با رایزنی‌ها و مشورت‌هایی که انجام می‌دهد چه در مجلس شورای اسلامی و همچنین در حوزه نظارت بر حسن اجرای قوانین حتما در جهت پیشبرد اهداف مناسب اقتصادی و ساماندهی این حوزه برنامه‌های خاصی را در نظر داشته و خواهد داشت.

نماینده زرند و کوهبنان در مجلس افزود: هفته گذشته با رییس بانک مرکزی دیدار داشتیم اعضای کمیسیون مسائل اقتصادی مردم را مطرح کردند چرا که آقای همتی باید به این مهم توجه لازم را داشته باشند اگرچه پاسخ‌ها به آن صورت قانع کننده نبود ولی به هرحال گفتمانی صورت گرفت.

شریعتی در پایان اضافه کرد: موضوع حائز اهمیت این است که کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به صورت جدی در حوزه اقتصادی وارد عرصه خواهد شد. سعی می‌شود همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند مجلس یازدهم یک ساماندهی امور اقتصادی را در برنامه‌های خود زمینه‌سازی کنند.

نظر شما