شناسهٔ خبر: 162762 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

طرح ویژه مجلس برای حل مشکل مسکن

مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس از خبر خوش مجلس برای تأمین مسکن مردم خبر داد و گفت: طرح ویژه‌ای در این باره در مجلس در حال تدوین است و رئیس مجلس نیز با جدیت آن را پیگیری می‌کند.

به گزارش «نماینده»،حجت‌الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس خبرهای خوشی را برای تأمین مسکن مردم دارد که به زودی طرح آن نهایی و اعلام خواهد شد. 

وی افزود: طرح مجلس در این باره بسته ویژه‌ای را برای تأمین مسکن مردم درنظر گرفته و شخص رئیس مجلس نیز به این طرح توجه ویژه‌ای دارد و با جدیت آن را پیگیری می‌کند.

نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این طرح به دنبال آن است که تا بخشی از نیاز مردم به مسکن در کوتاه‌مدت تأمین شود. 

نصیرایی خاطرنشان کرد: اگرچه یک سال بیشتر از عمر دولت باقی نمانده، اما مجلس مصمم است تا در همین یک سال و با انجام وظایف قانونی در حوزه تقویمی و نظارت اقداماتی توسط دولت صورت پذیرد و حرکت‌ها و اقدامات لازم به ویژه در حوزه مسکن انجام شود.

وی افزود: متأسفانه دولت هفت سال وقت خود را صرف نشست و برخاست با آمریکا و سه کشور اروپایی کرد و آقای رئیس‌جمهور هم حتی آب خوردن مردم را به این مذاکرات و نشست و برخاست‌ها مرتبط می‌دانست و معتقد بود که مشکلات ما از تولید گرفته تا مسائل دیگر با این مذاکرات و توافقات با غرب حل خواهد شد.

وی گفت: متأسفانه ما با دولتی مواجه بودیم که پنج یا شش سال آن وزیری در حوزه مسکنش بر سر کار بود که افتخار می‌کرد در طول وزارتش حتی یک مسکن مهر را هم افتتاح نکرده است. 

برچسب‌ها:

نظر شما