شناسهٔ خبر: 162750 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

فردا؛ نشست ویژه کمیسیون آموزش مجلس برای تعویق در برگزاری کنکور ۹۹

احمد نادری طبق دعوت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، قرار است نشست ویژه این کمیسیون با حضور وزرای علوم و آموزش و پرورش برای بررسی تعویق در زمان برگزاری کنکور ۹۹ برگزار شود.

به گزارش «نماینده» احمد نادری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش‌های مردمی از داوطلبان و والدین آنها برای تعویق در زمان برگزاری کنکور امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، گفت: در روزهای اخیر حدود ۲۰ هزار پیام از موافقان و مخالفان تعویق در زمان برگزاری کنکور ۹۹ دریافت کرده‌ام که نشان‌دهنده حساسیت و ضرورت رسیدگی به موضوع است.

وی افزود: اخیراً جلسه‌ای با آقای حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش درباره تعویق در زمان برگزاری کنکور ۹۹ در کمیسیون آموزش مجلس داشتیم که قرار است فردا(سه‌شنبه، ۱۷ تیر) نیز جلسه‌ای با آقای غلامی وزیر علوم و معاونش درباره این مسئله داشته باشیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: طبق دعوتی که از طرف کمیسیون آموزش مجلس از رئیس سازمان سنجش شده، قرار است فردا(سه‌شنبه، ۱۷ تیر) برای بررسی تعویق در زمان برگزاری کنکور ۹۹ در جلسه این کمیسیون حضور یابند تا ابعاد موضوع بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

نادری در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با همکاری وزارتخانه‌های علوم و آموزش و پرورش و نیز سازمان سنجش، شرایط مطلوبی برای برگزاری کنکور ۹۹ ایجاد کنیم تا هم پاسخ‌گوی نگرانی‌های داوطلبان بوده و هم لطمه‌ای به نظام آموزشی کشور وارد نشود.

نظر شما