شناسهٔ خبر: 162749 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

ایران از هیچ تلاشی برای حمایت از ملت فلسطین دریغ نخواهد کرد

رهبری و هنیه یک رسانه عرب زبان محتوای نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را منتشر کرد.

به گزارش «نماینده»، شبکه المیادین با انتشار خبری، به نامه مقام معظم رهبری در پاسخ به «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، پرداخت و نوشت: رهبر معظم انقلاب در این نامه خطاب به هنیه خاطرنشان کردند: مرقومه جنابعالی در خصوص تحولات اخیر در عرصه فلسطین عزیز را با دقت ملاحظه کردم. از اینکه حرکت مقاومت فلسطین با مجاهدت و ایستادگی خود در برابر توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی موجبات ضعف و ناکامی آنها را فراهم آورده و در مقابل، عزت و سربلندی امت اسلامی را باعث گردیده است خداوند متعال را شکر می گزارم و از شما مجاهدان شجاع تشکر و قدردانی می‌کنم.

ایشان در ادامه فرمودند: دشمن زبون که در عرصه میدانی شکست‌های غیر قابل جبرانی متحمل شده است راهبرد توسعه طلبی خود و تضییع حقوق مسلم فلسطینی‌ها را ابتدا با فشار اقتصادی و محاصره غزه مظلوم و آنگاه با نیرنگ مذاکره و طرح صلح و سازش دنبال می‌نماید و لکن جریان مقاومت و ملت شجاع فلسطین با منطق عقل و تجربه تهدید و تطمیع آنها را بر نتافته و همچون گذشته با ایستادگی مثال زدنی خود مسیر عزت و شرف را رقم زده و از این پس هم در همین صراط مستقیم حرکت خواهد کرد.  ان شاء الله قطعاً حفظ هوشیاری، وحدت و یکپارچگی مردم و جریان‌های فلسطینی در خنثی سازی نقشه‌های شوم دشمن مؤثر بوده و جلب نصرت الهی را به همراه خواهد داشت.

رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کردند: جمهوری اسلامی همچون گذشته به حکم وظیفه دینی و انسانی و مبتنی بر اصول ارزشی انقلاب اسلامی از هیچ کوششی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و استیفای حقوق آنان و هم چنین دفع شر رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی دریغ نخواهد کرد. امیدوارم پروردگار متعال بر عزت و قدرت شما بیافزاید.

نظر شما