شناسهٔ خبر: 162731 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

حضور میدانی و عملیاتی مدیران لازمه تصمیم گیری به موقع و درست است

تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس می گوید یکی از گرفتاری‌های برخی از مسئولان تصمیم گیری در اتاق های دربسته و به دور از عرصه واقعی فعالیت است که این روند نه تنها مشکلی را حل نخواهد کرد بلکه مسائل را بیشتر می‌کند.

به گزارش «نماینده»، عزت الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در جمع تولیدکنندگان و صنعتگران، گفت: در شرایط کنونی نخستین مسئله مجلس یازدهم، اولویت بندی صحیح موضوعات جهت بررسی و رسیدگی است زیرا  لازمه حرکت صحیح، سریع و موثر جهت رفع مشکلات تولیدکنندگان و به تبع آن خیل عظیم کارگران و فعالان این عرصه اولویت بندی مشکلات و احصا راهکارهای رفع آن است.

نماینده مردم تهران ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای اولویت‌بندی صحیح موضوعات کشور باید شناخت کامل و به روز نسبت به معضلات فعلی وجود داشته باشد، افزود: در هفته گذشته با انجمن‌های مختلف فعال در حوزه صنعت، معدن و تولید جلسات متعدد داشته و از نزدیک با مسائل آنها آشنا شدم.

انتقاد از تصمیم گیری در اتاق های دربسته و به دور از عرصه واقعی فعالیت

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اظهار کرد: یکی از گرفتاری‌های برخی از مسئولان تصمیم گیری در اتاق های دربسته و به دور ازعرصه واقعی فعالیت است که این روند نه تنها مشکلی را حل نخواهد کرد بلکه مسائل را بیشتر می‌کند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور میدانی و عملیاتی لازمه تصمیم گیری به موقع و درست است، اضافه کرد: کمیسیون صنایع ومعادن مجلس یازدهم در تلاش است با انگیزه بالا و عزم محکم گام هایی اساسی برای رفع مشکلات جامعه صنعت، تولید و تحقق "جهش تولید" بردارد.

نظر شما