شناسهٔ خبر: 162717 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

فرصت‌های ایران به امید لبخند غربی‌ها سوزانده نشود

ویس کرمی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: فرصت‌های پیش‌روی ملت ایران نباید به امید لبخند آمریکا و اروپا سوزانده شود.

به گزارش «نماینده» مهرداد ویس‌کرمی در جلسه علنی امروز و پس از اظهارات وزیر امور خارجه گفت: تا کی باید از اعتماد کودکانه به آمریکای جهانخوار و اروپای فریبکار ضربه بخوریم؟

وی ادامه داد: به جای تکیه به نظام لیبرال، باید به خدا اعتماد کنیم و به این مسئله توجه داشته باشیم که مؤمن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود و نباید فرصت‌های پیش‌روی ملت ایران را به امید لبخند آمریکا و اروپا بسوزانیم.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید به جای کدخدا به خدا اعتماد کرد، افزود: آقای ظریف! انتظار ما از شما این است که به جای تئوری‌پردازی در عمل برای حفظ شأن ملت ایران در برابر غربی‌ها اقدام درخوری انجام دهید.

ویس‌کرمی بیان کرد: آقای ظریف! نتیجه برجام چه شد؟ تا کی از ترس تهدیدهای آمریکا و غربی‌ها جلوی آنان می‌خواهید خوش‌رقصی کنید؟

وی گفت: دولت روحانی در همه امور از جمله ارز، مسکن و برجام، کشور را به عقب برده و همیشه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها کاری کرده‌اند که شما صرفاً در برابر آنان یک واکنش ملتمسانه نشان دهید و این نوع موضع‌گیری زیبنده سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران نیست.

نظر شما