شناسهٔ خبر: 162697 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

عمران شهری و روستایی از مولفه‌های توسعه پایدار محسوب می‌شود

طلا مظلومی نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در پیامی به مناسبت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تاکید کرد که عمران شهری و روستایی یکی از مولفه‌های توسعه پایدار محسوب می‌شود و نقش این دو نهاد محلی برای دستیابی به اهداف توسعه بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش «نماینده» محمد طلا مظلومی نماینده مردم بهبهان و آغاجاری و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پیامی روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

   بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم تیرماه روز گرامیداشت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از آن جهت مهم است که عمران شهری و روستایی یکی از مولفه‌های توسعه پایدار محسوب می‌شود و نقش این دو نهاد محلی برای دستیابی به اهداف توسعه بسیار تاثیرگذار است.

نامگذاری این روز به عنوان روز گرامیداشت «شهرداری و دهیاری» اقدامی ارزنده و فرصتی مغتنم است تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت‌های خالصانه و شبانه‌روزی خادمان مردم در عرصه‌های مختلف شهرداری و مدیریت شهری، به ارزیابی عملکرد و فعالیت‌های این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.

مدیریت شهری و روستائی به دلیل اثرگذاری مستقیم و غیرمستقیم بر پیکره حیات اجتماعی نقشی تعیین کننده در تداوم پایداری و توسعه یافتگی زندگی شهری و روستائی دارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و با تبریک این روز فرخنده که امسال با ایام مبارک ولادت امام رضا (ع) مقارن شده به همه دست‌اندرکاران حوزه مدیریت شهری و روستایی در سطوح ملی و محلی به‌ویژه شهرداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجاری و تمام عزیزانی که دغدغه توسعه، پیشرفت و اعتلای کشور عزیز اسلامی را دارند، ‌ آرزوی تندرستی و توفیق روزافزون از خداوند متعال را خواستارم.

نظر شما