شناسهٔ خبر: 162684 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

رسولی «مشاور رئیس و مدیرکل هیئت رئیسه مجلس» شد

رسولی رئیس مجلس در حکمی امیرابراهیم رسولی را به عنوان مشاور رئیس و مدیرکل هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

به گزارش «نماینده»، محمدباقر قالیباف در حکمی امیرابراهیم رسولی را به عنوان مشاور رئیس و مدیرکل هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

وی تجربه بیش از دوازده سال فعالیت و تجربه اداری؛ سیاسی و رسانه‌ای در مجلس و دارای دکتری علوم سیاسی (گرایش مسائل ایران) است.

مسئولیت کنونی وی از جمله جایگاه‌های استراتژیک در مجلس است که ارتباط مستقیم با صحن علنی و اعضای هیئت رئیسه دارد.

رسولی حدود ده سال پیش با راه اندازی سایت خبری نماینده (رسانه تخصصی حوزه مجلس) صاحب امتیاز و مدیرمسئول این مجموعه بود و با نمایندگان مرتبط و با حوزه‌های انتخابیه آشنایی پیدا کرد.

وی در مجلس هشتم و نهم باحکم مشاور و رئیس دفتر حدادعادل و درمجلس دهم مسئولیت پارلمانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور(وزارت ارشاد) را عهده دار بوده و نسبت به ساختار اداری مجلس شناخت کافی دارد.

فعالیت حزبی و سیاسی او از سال۸۰ و همکاری با جریان‌های مختلف سیاسی و شخصیت‌های کشوری و لشگری درکارنامه وی مشهود و در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ عضو شورای رسانه حجت الاسلام رییسی بود .

وی در انتخابات مجلس یازدهم حضورداشت و علیرغم حضور در لیست تهران در لحظات پایانی به نفع وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب انصراف داد.

در سوابق وی فعالیت در مرکز اسناد انقلاب اسلامی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به چشم می‌خورد.

رسولی در سالهای اخیر به عنوان یک کارشناس مجرب در حوزه مجلس شناخته می‌شود و تحلیل و یادداشت‌های او درباره حوادث و رویدادهای پارلمان مورد توجه رسانه‌ها بوده است.

نظر شما