شناسهٔ خبر: 162676 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

جلسه ستاد مبارزه با کرونای اهواز به منظور برون رفت از وضعیت قرمز برگزار شد

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز،باوی،حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت:جلسه ستاد مبارزه با کرونای اهواز با حضور مسولان مربوطه به منظور پیشگیری و راه های برون رفت از وضعیت قرمز اهواز در موضوع کرونا برگزار شد.

به گزارش  «نماینده» مجتبی یوسفی با اشاره به اقدامات و بازدیدهایی که در دوران سرکشی به حوزه انتخابیه انجام داده است، گفت:نشستی به همراه سید کریم حسینی رئیس مجمع نمایندگان استان با مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز در راستای پیشبرد اهداف شرکت در مسیر جهش تولید برگزار شد. همچنین با حضور در جمع کارکنان و کارگران، مشکلات و دغدغه های کارگران این مجموعه استماع و بررسی کردیم.

وی افزود:ضمن بازدید از بخش های عملیاتی شرکت لوله سازی اهواز با حضور در جمع کارگران از تلاش های آنان قدردانی شد.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس در ادامه افزود:جلسه شورای اداری شهرستان حمیدیه با مدیران مربوطه درباره رفع مشکلات و نیازهای این شهرستان برگزار شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید میدانی سرزده ی از روند اجرای کانال ام ال برای دومین بار، مطرح کرد: به منظور حل مشکلات آب کشاورزی روستاهای بخش گمبوعه، از روند اجرای کانال ام ال بازدید کردم. کانال ام ال برای اتصال به کانال چمران در حال احداث است و این کانال آب کشاورزی بخش گمبوعه شهرستان حمیدیه را تأمین می‌کند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس با اشاره به بازدید از سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کارون، ادامه داد: این بازدید به منظور حل مشکلات برق و فضای سبز و سایر کاستی های این سازمان انجام گرفته است.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس، ادامه داد: جلسه ای با مدیرکل و معاونین کمیته امداد امام خمینی (ره) استان به منظور بررسی مشکلات و نیازهای کمیته امداد استان در راستای خدمات هرچه بهتر به مددجویان و اقشار آسیب پذیر برگزار شد. همچنین جلسه ای با مدیران جهاد کشاورزی، آب و برق استان خوزستان نمایندگان کشاورزان شهرستان حمیدیه به منظور رفع مشکلات کشاورزان جهت کشت تابستانه و پائیزه این منطقه برگزار شد.

یوسفی در ادامه افزود: جلسه ستاد مبارزه با کرونای اهواز با حضور مسولان مربوطه به منظور پیشگیری و راه های برون رفت از وضعیت قرمز استان در موضوع کرونا برگزار شد.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی به بازدیدی که در ماه گذشته از مرکز مراقبت و غربالگری بهداشت شرق اهواز و صحبت با مردم و مراجعه کنندگان به منظور بررسی کم وکاست ها در مبارزه با بیماری کرونا اشاره و خاطرنشان کرد: در بازدید از آزمایشگاه تست کرونای بیمارستان شفا در اهواز ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های مجاهدانه این مجموعه بهداشت و درمان، در جریان بررسی کم کاستی های آزمایشگاههای تست کرونا قرار گرفتیم. در بازدیدی از بیمارستان قرنطینه شده رازی اهواز به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از بیماران بستری شده کرونایی عیادت و دلجویی شد و از کادر درمانی و تلاش های مجاهدانه و دلسوزانه کادر پزشکی و درمانی این مجموعه قدر دانی کردیم

نظر شما