شناسهٔ خبر: 162657 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

بی‌تدبیری‌ دولت در حوزه مسکن شیرینی مسکن مهر را به کام مردم تلخ کرده است

پژمانفر431 عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: بی تدبیری‌های دولت در حوزه مسکن شیرینی مسکن مهر را به کام مردم تلخ کرده که به عنوان مثال دولت از مالکین مسکن مهر هزینه عرصه را هم دریافت می‌کند.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازار آشفته مسکن گفت: در حوزه مسکن نیازمند یک اقدام عاجل هستیم و ضرورت دارد که نظارت‌های دقیق بر این حوزه صورت پذیرد.

وی افزود: بازار مسکن را نمی‌توان با دستور حاکمیتی کنترل کرد بلکه بازار این حوزه تابع عرضه و تقاضاست.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: دولت بر اساس وظیفه‌ای که طبق قانون اساسی برعهده دارد باید مسکن مردم را تأمین کند و عدم عرضه مسکن توسط دولت باعث شده تا قیمت مسکن در بازار بالا برود.

پژمانفر خاطرنشان کرد: دولت آقای روحانی در ۷ سال گذشته هیچ اقدام خاصی را در حوزه ساخت مسکن صورت نداده و همین مسأله موجب بالا رفتن قیمت مسکن شده است.

وی افزود: دولت آقای روحانی نه تنها پروژه‌ای را ۷ سال قبل در حوزه مسکن شروع نکرده بلکه پروژه‌ مسکن مهر را هم که از قبل بوده متوقف کرده و ادامه نداده است.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: علاوه بر این در مورد واحدهای مسکن مهر که تکمیل شده در مواردی انشعابات آن وصل نشده و از سوی دیگر هزینه عرصه از مالکین مسکن مهر دریافت می‌شود.

پژمانفر در پایان خاطرنشان کرد: در کل بی تدبیری‌های دولت در حوزه مسکن باعث شده تا شیرینی مسکن مهر هم به کام مردم تلخ شود.

نظر شما