شناسهٔ خبر: 162648 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

خدمتگزاران سلامت تا پایان تیرماه به عنوان شهید سلامت تلقی می‌شوند

سعید اوحدی 43 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: به زودی آخرین هماهنگی ها با ستاد کل نیروهای مسلح انجام خواهد شد و تا پایان ماه جاری روند تایید شهدای سلامت انجام می‌شود.

به گزارش «نماینده»،سعید اوحدی، در خصوص آخرین وضعیت تأیید خدمت‌گزاران عرصه سلامت به عنوان شهدای سلامت، گفت: وضعیت شهدای سلامت بر اساس سه گردش کار خدمت رهبر معظم انقلاب ارسال شد. یک گردش کار از سوی ستاد کل نیروهای مسلح، یک درخواست از سوی وزارت بهداشت و یک درخواست نیز از سوی بنیاد شهید شهید برای ایشان ارسال شد و خوشبختانه با عنایت رهبر انقلاب هر سه درخواست مبنی بر به شمار آوردن خدمت‌گزاران عرصه سلامت به عنوان شهدای خدمت موافقت شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در حال حاضر مصوبه شورای عالی امنیت ملی در این خصوص گرفته شده و روند ثبت این عزیزان به عنوان شهدای سلامت در مسیر خود قرار گرفته است. بر اساس قانون، با پایان این روند، این عزیزان به عنوان شهید تلقی خواهند شد و از تمامی خدمات بنیاد شهید نیز بهره مند می‌شوند.

وی اظهار امیدواری کرد: به زودی آخرین هماهنگی‌ها با ستاد کل نیروهای مسلح انجام خواهد شد و تا پایان ماه جاری روند تأیید شهدای سلامت انجام می‌شود.

نظر شما