شناسهٔ خبر: 162631 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

برگزاری جلسه ویژه شورای شهری‌ها و حناچی درباره اصلاح ساختار

نژاد بهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسه ویژه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر و حناچی درباره اصلاح ساختار در شهرداری گفت:‌زمان اجرای اصلاح ساختار هنوز مشخص نیست.

به گزارش «نماینده»،زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران، درباره برگزاری جلسه هم‌اندیشی صبح امروز بین اعضای شورای شهر و مدیران شهری، اظهار داشت: این جلسه دقایقی دیگر آغاز می‌شود و قرار است پیروز حناچی شهردار تهران در جلسه حضور یابد.

وی افزود: موضوعاتی از جمله اصلاح ساختار در شهرداری تهران و لوایح و طرح‌های ارسالی در جلسه امروز مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد.

نژادبهرام در پاسخ به این پرسش که لایحه اصلاح ساختار چه زمانی اجرا خواهد شد گفت:‌در جلسه امروز تنها در مورد این موضوع بحث‌و گفت‌وگو  می شود و اینکه چه زمانی طرح اجرای شود هنوز مشخص نیست.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران درباره وضعیت کرونا در پایتخت گفت: شهرداری تهران نسبت به سایر دستگاه‌ها در مقابله با کرونا پیشگام بوده و نسبت به ضدعفونی مداوم اتوبوس‌ها و قطارهای مترو اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه آمار ابتلا به کرونا در تهران افزایش یافته است،‌گفت: مترو در پایتخت شلوغ است ولی ما پیش از این اعلام کرده بودیم که اگر روال کارها به شرایط عادی بازگردد باید ظرفیت‌های لازم جهت پذیرش مسافران ایجاد شود تا هر چه بیشتر بتوان از شیوع و انتقال این بیماری در حمل و نقل عمومی کاست.

نظر شما