شناسهٔ خبر: 162616 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تاکسیرانی تهران الگوی سایر شهرها شود

سید مناف هاشمی معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه تاکسیرانی پایتخت باید الگوی سایر شهرها شود، گفت: تقویت امکانات رفاهی رانندگان در دستورکار قرار می‌گیرد.

به گزارش «نماینده»،نشست سالانه هیأت عامل سازمان تاکسیرانی با حضور مدیرکل امور مجامع و شورای سازمان‌های شهرداری و اعضای هیأت عامل تاکسیرانی و به ریاست معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد.

در این نشست، علیرضا قنادان، رئیس هیأت عامل سازمان تاکسیرانی، گزارش عملکرد یک‌ساله هیأت عامل را تشریح کرد و به بیان دستاوردها و مشکلات سازمان پرداخت و سپس گزارش حسابرسی سال ۹۸ ارائه شد و حسابرس رسمی، عملکرد مالی یک‌ساله سازمان را مطلوب ارزیابی کرد.  

مناف هاشمی، معاون شهردار، در این نشست از مدیران تاکسیرانی خواست که روش‌های تاکسیرانی تهران متفاوت با شهرهای دیگر شود و تهران با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد الگوی کلان‌شهرهای دیگر باشد و رویکردهای وسیع‌تری در این حوزه ایجاد کنیم همچنین با توجه به این بستر به سمت تجهیز و به‌روزرسانی ناوگان تاکسیرانی با حمایت خودروسازان داخلی برود.

وی تاکید کرد: باید نگاه ویژه به رانندگان و خانواده‌های آن‌ها داشته باشیم و بیمه مکمل و امکانات رفاهی از قبیل تأسیس باشگاه فرهنگی، ورزشی، فروشگاه و رستوران  را با توجه به ظرفیت‌های شهرداری تهران در دستور کار قرار می‌دهیم. 

نظر شما