شناسهٔ خبر: 162605 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

اصلاح‌طلبان به جای نامه‌نگاری، باید پاسخگوی وضع اقتصادی باشند

تقوی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اصلاح‌طلبان به جای آنکه در گوشه‌ای بنشینند و درباره وضع موجود نامه‌نگاری کنند، بهتر است که پاسخگو باشند و به دولت راهکار برون رفت از مشکلات را ارائه دهند.

به گزارش «نماینده» حجت الاسلام سید رضا تقوی در واکنش به نامه اخیر موسوی‌خوئینی‌ها خطاب به مقام معظم رهبری درباره مشکلات اقتصادی کشور، گفت: افرادی که الان مدعی هستند و مواردی را درباره مشکلات اقتصادی مردم ذکر می کنند، باید پاسخگوی وضع موجود باشند.

وی افزود: دولت فعلی مورد حمایت همین آقایان بوده است از این رو به جای آنکه در گوشه ای بنشینند و از دیگران بخواهند که پاسخگوی وضع موجود باشند، باید طرح و برنامه برون رفت از مشکلات اقتصادی را به دولت مورد حمایت خود ارائه دهند.  

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاح طلبان اگر طرح و برنامه ای دارند بهتر است به دولت ارائه کنند تا دولت مشکلات مردم را حل کند،  تصریح کرد: بر این اساس، بهتر بود که موسوی‌خوئینی‌ها به جای نوشتن نامه خطاب به رهبر معظم انقلاب،  پیشنهادات خود برای بهتر شدن اوضاع کشور را خطاب به دولت مورد حمایت شان ذکر می کرد.

تقوی بیان کرد: خوب است که موسوی‌خوئینی‌ها، هم فکرانش در مجمع روحانیون مبارز و تشکل های جریان اصلاحات را گرد هم آورد و در آنجا بحث و تبادل نظر کنند و پیشنهادات خود را به دولت برای رفع مشکلات کشور ارائه کنند.

وی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب همیشه راهنمایی های لازم برای برون رفت از مشکلات کشور را مطرح کرده اند و هدایت‌گر ما بوده و هستند،  تأکید کرد: مخصوصا از زمانی که دولت تدبیر و امید سر کار آمده است،  همه نهادهایی چون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد مستضعفان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج که به نحوی به رهبری متصل هستند، در هر شرایطی به میدان آمده و به دولت کمک کرده‌اند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: برخلاف صحبت های موسوی‌خوئینی‌ها مردم به هیچ وجه نسبت به نظام بی اعتماد نخواهند شد، چرا که همواره برای حمایت از نظام به میدان آمده و قطعا باز هم می‌آیند و موید این مسئله هم آن است که در شرایط کرونایی هم به میدان آمدند و در صف مقدم به مردم و بیماران کمک کردند.

نظر شما