شناسهٔ خبر: 162517 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

احمدی بیغش:مردم زیرچرخ گرانی له شده‌اند

احمدی بیغش نماینده مردم شازند در مجلس گفت: مردم زیر چرخ گرانی له شده اند و برخی از آنان حتی نان خالی هم ندارند بخورند.

به گزارش «نماینده»،محمود احمدی بیغش در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهار داشت: آقای رئیس جمهور آیا باز هم برجام را افتخار می دانید و معتقدید که تکیه بر توان داخلی بی معناست؟ متأسفانه دولت و دستگاه های دیپلماسی عزت مردم را به خوبی درک نمی کنند و باید بدانند که وادادگی دیگر کافی است.

وی خطاب به روحانی گفت: آقای روحانی! رفتار شما مانند دوران انتخابات است در حالی که انتخاباتی وجود ندارد و شما مردم را هشت سال سر کار گذاشتید.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقای رئیس جمهور خوب است که از مردم حیا کنیم چرا که این مردم ما را انتخاب کردند که با عزت زندگی کنند و عزت حق آنان است و بهتر است به درد مردم برسید.

احمدی بیغش با انتقاد از بازار مسکن، گفت: مردم زیر چرخ گرانی له شده اند و متأسفانه دستگاه های نظارتی و تعزیرات به این موضوع ورود نمی کند.

وی گفت: قیمت ارز به ۲۰ هزار تومان رسیده است و رئیس بانک مرکزی حرف درمانی می کند. مردم زیر چرخ گرانی له شده اند و برخی از آنان حتی نان خالی هم ندارند. این در حالی است که آقای رئیس جمهور به فکر ساخت و ساز در شمیرانات است و این موضوع براساس اظهاراتی است که همفکران رئیس جمهور مطرح کرده اند.

نظر شما