شناسهٔ خبر: 162504 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نامه ۲۳۰ نماینده به رهبر انقلاب

صحن مجلس ۲۳۰ نماینده مجلس با نگارش نامه‌ای به محضر مقام معظم رهبری خاطرنشان کردند: بسیاری از اهداف جریان نفوذ نه از طریق جاسوسی‌های متعدد، بلکه با قالب کردن الگوهای توسعه‌ وارداتی و لیبرال سرمایه‌داری محقق می‌شود که باید مانع آن شد.

به گزارش «نماینده»،روح الله متفکر آزاد عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۳ تیر) نامه ۲۳۰ نفر از نمایندگان مجلس را به محضر مقام معظم رهبری قرائت کرد. 

این نامه به شرح ذیل است:

نامه ۲۳۰ نفر از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که در حال افزایش امضا است، به محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای.

سلام علیکم

اهتمام و حساسیت حضرتعالی در زمینه الگوهای توسعه و پیشرفت بر کسی پوشیده نیست و همواره بر هویت اسلامی و ایرانی و عدالت انقلابی به عنوان ویژگی‌های لاینفک پیشرفت مطلوب تأکید کرده‌اید؛ در طرف مقابل، بسیاری از اهداف جریان نفوذ نه از طریق جاسوسی‌های متعدد، بلکه با قالب کردن الگوهای توسعه‌ وارداتی و لیبرال سرمایه‌داری محقق می‌شود. 

مشهدالرضا به عنوان قطب فرهنگی جهان اسلام و پایتخت معنوی ایران اسلامی یکی از کانون‌های چالش بین الگوی پیشرفته ایرانی اسلامی و الگوهای توسعه منهای هویت و عدالت بوده است. 

اجرای دقیق و کامل دستورات صریح و مکتوب فروردین ۱۳۸۶ حضرتعالی خطاب به استاندار وقت می‌توانست در طول سیزده سال گذشته از تضییع گسترده حقوق شرعی و قانونی جمعیت بزرگی از مجاوران حرم مطهر رضوی جلوگیری نموده و مانع تاراج هویت معنوی پیرامون حرم مطهر امام رضا(ع) و لطمه به اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی نظام شود. شایان ذکر است همین جریان خسارت‌ساز مسائل زیست‌محیطی پایتخت معنوی کشور را نیز علی‌رغم هشدارها  نهی صریح حضرتعالی مورد تهدید قرار داده است. 

ادامه دارد... 

نظر شما