شناسهٔ خبر: 162500 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

عضو کمیسیون تحقیق: تاجگردون هیچ کدام از اتهامات خود را قبول نمی‌کند/ استدلال منتخب گچساران منطقی نیست

تاجگردون عضو کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان یازدهمین دوره مجلس گفت: متاسفانه آقای تاجگردون هیچ کدام از اتهامات خود و مواردی که از سوی معترضان مطرح شده را قبول نمی‌کند.

به گزارش «نماینده»،حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین عضو کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت رسیدگی به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران، در کمیسیون متبوعش اظهار داشت: ما جلسات متعددی در این کمیسیون برای رسیدن به حقیقت و بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون برگزار کردیم.

وی افزود: برای اینکه مردم بدانند که اعضای کمیسیون تحقیق اعتبارنامه، در رد یا تائید اعتبارنامه منتخب گچساران چه رایی دارند و به چه دلیل این رای را دادند از همه اعضای کمیسیون تحقیق می‌خواهیم رای‌شان را به صورت شفاف اعلام کنند.

عضو کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان یازدهمین دوره مجلس گفت: بنده نیز رای خود را به صورت شفاف به همراه ادله ومستندات بیان خواهم کرد.

نیک‌بین ادامه داد: مدیریت جلسه شعبه 12 که مسئول بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون بود به گونه‌ای بود که از آن تائید اعتبارنامه آقای تاجگردون باید بیرون می‌آمد ودر حال حاضر نیز در کمیسیون تحقیق با توجه به جو حاکم متاسفانه احتمال تائید اعتبارنامه ایشان وجود دارد اما خواهش ما این است که اگر اعتبارنامه این منتخب در کمیسیون تحقیق تائید شد و به صحن آمد هیأت رئیسه مجلس همه مستندات بنده را که به صورت میدانی صورت گرفته است ببیند.

وی در ادامه با بیان موادی از آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در خصوص روند بررسی اعتبارنامه یک منتخب در صورت اعتراض به آن اظهار داشت: چنانچه کمیسیون تحقیق اعتبارنامه این منتخب را رد و یا تائید کند، در صورتی که معترضان قانع نشوند در هر دو حالت رای‌گیری در صحن علنی مجلس باید انجام شود.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه آقای تاجگردون هیچکدام از اتهامات خود را قبول نمی‌کند او حتی می‌گوید در تحصن مجلس ششم هم شرکت نکرده است. 

نیک‌بین در ادامه یادآور شد: منتخب گچساران در بحث زمینخواری، لابی‌گری، استخدام و انتصاب اطرافیان واقوام خود را هیچ کدام قبول نمی‌کند. 

وی در خاتمه یادآور شد: آقای تاجگردون حتی در نامه‌ای مفصل 100 صفحه‌ای خود که به عنوان دفاعیاتش به کمیسیون ارائه کرده، تنها مظلوم نمایی کرده و استدلال منطقی ومتقنی برای موارد مورد اعتراض نمایندگان ارائه نکرده است.

نظر شما