شناسهٔ خبر: 162442 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

همسان سازی حقوق بازنشستگان نباید فراموش شود

وحیدی نماینده مردم مانه و سملقان در مجلس اگفت:همسان سازی حقوق بازنشستگان باید مدنظر دولت باشد با وجود اینکه در این زمینه قانون وجود دارد، این قانون هنوز اجرایی نشده است

به گزارش «نماینده» محمد وحیدی در نشست علنی امروز (یکشنبه اول تیرماه ۱۳۹۹) مجلس شورای اسلامی  در تذکر شفاهی ضمن تشکر از هیات رئیسه به دلیل قرائت بیانیه در واکنش به قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه جمهوری اسلامی ایران، بر لزوم مطالبه گری دولت و رئیس جمهور در این زمینه تاکید کرد.

نماینده مردم مانه، سملقان و جاجرم در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور عنوان کرد: مصوبات سفر استانی دولت به خراسان شمالی به ویژه در حوزه راه، تسیهلات کارآفرینی و اشتغالزایی باید هر چه سریعتر اجرایی شود.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: متاسفانه برای جذب نیروهای نهضت سوادآموزی آزمونی تبعیض آمیز آن هم در شرایط شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته شده است.

وحیدی خطاب به وزرای جهاد کشاورزی و ورزش و جوانان گفت: متاسفانه در صدور مجوزها اقدامات خلاف قانون صورت می گیرد و شاهد این مسئله هستیم که با وجود تولید ۵ نژاد اسب در کشور، اما واردات اسب توسط فدراسیون سوارکاری در حال انجام است که این صدور مجوزها موجب پدیدار شدن شرایط سخت برای تولیدکنندگان اسب در کشور شده است.

وی همچنین به وزیر ارتباطات به دلیل عدم پوشش اینترنت و فیبر نوری و همچنین تلفن همراه در روستاهای مرزی خراسان شمالی تذکر داد و خطاب به وزیر آموزش و پرورش خواستار پیگیری وضعیت معلمان بلاتکلیف در آموزش و پرورش شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان باید مدنظر دولت باشد با وجود اینکه در این زمینه قانون وجود دارد، این قانون هنوز اجرایی نشده است.

وحیدی اقدام غیرقانونی دو شرکت آبفای شهری و روستایی برخلاف قانون اساسی را به وزیر نیرو تذکر داد. /

نظر شما