شناسهٔ خبر: 162400 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نمایندگان با عضویت در هیات‌رئیسه فدراسیون‌ها خود را وامدار بخش‌های اجرایی نکنند

احسان قاضی زاده نماینده فریمان در مجلس گفت: نمایندگان با عضویت در هیأت‌رئیسه فدراسیون‌ها، هیأت مدیره باشگاه‌های ورزشی و هیأت‌های ورزشی استان‌ها خود را وامدار و نمک‌گیر بخش‌های اجرایی نکنند.

به گزارش «نماینده» سید احسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس نباید با عضویت در هیأت رئیسه فدراسیون‌های ورزشی، هیأت مدیره باشگاه‌ها و هیأت های ورزشی استان‌ها خود را وامدار و نمک‌گیر بخش‌های اجرایی کنند.

وی افزود: این مسأله باعث می‌شود تا نمایندگان نتوانند به درستی به وظایف قانون گذاری و نظارتی خود عمل کنند و در واقع عضویت در این هیأت رئیسه و هیأت مدیره‌ها را تیغ نظارت نمایندگان را کند می‌کند.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمایندگان برای این که بتوانند به وظایف نمایندگی خود عمل کنند باید فارغ از این مسائل و عضویت در هیأت‌ رئیسه‌های مختلف باشند تا این سمت‌ها نتواند مانع از انجام وظایف نظارتی‌شان باشد.

قاضی زاده خاطرنشان کرد: نمایندگان باید به هوش باشند که این عضویت در هیأت رئیسه‌های فدراسیون‌ها و هیأت مدیره باشگاه‌ها و هیأت‌های ورزشی استان‌ها و حکمی که در این باره برای آنها زده می‌شود،  در واقع دامی برای آنهاست.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: این دام‌ها باعث می‌شود تا نمایندگان نتوانند به آنچه که وظیفه‌شان در حوزه قانون گذاری و نظارت است، عمل کنند و آنها را در رسالت اصلی خویش با مشکل مواجه می‌کند.

نظر شما