شناسهٔ خبر: 162301 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

ورود پلیس به مدیریت بازار مسکن؛ آیا پای دلالان بریده خواهد شد؟

رضایی کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس گفت: ورود نیروی انتظامی به حوزه ساماندهی بازار مسکن مثبت است، هر چند که این مسئله باید موقتی باشد و دولت برای مدیریت بازار باید راه کارهای جدی و اساسی را بیاندیشد.

به گزارش «نماینده» محمدرضا رضایی کوچی با اشاره به پیشنهاد نیروی انتظامی برای ورود به حوزه مدیریت بازار مسکن، گفت: در شرایط کنونی در بازار مسکن هیچ نظارتی وجود ندارد و این مسئله زمینه را برای ورود دلالان و سوداگران به بازار مسکن فراهم کرده است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فعالیت دلالان در بازار مسکن موجب شده که بخش اعظمی از مساکن عرضه شده در اختیاران سوداگران قرار گیرد، از این رو مدیریت بازار مسکن و ساماندهی این حوزه ضروری است.

مسکن در یک فضای بورس بازی و دلال بازی قرار گرفته است

رضایی کوچی گفت: به طور حتم حضور دستگاه های نظارتی در بازارهای اقتصادی از جمله بازار مسکن مهم و تأثیرگذار است، زیرا مسکن در یک فضای بورس بازی و دلال بازی قرار گرفته و طبیعی است که دراین شرایط دستگاه های نظارتی به این مسئله ورود کنند.

ورود نیروی انتظامی به حوزه ساماندهی بازار مسکن در شرایط فعلی مثبت است

وی ادامه داد: به نظر من ورود نیروی انتظامی به حوزه ساماندهی بازار مسکن درشرایط فعلی مثبت است، هر چند که این مسئله موقتی باشد و دولت برای مدیریت بازار باید راه کارهای جدی و اساسی را بیاندیشد.

تولید مسکن بهترین راه کار برای مدیریت بازار است

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: تولید مسکن بهترین راه کار برای مدیریت بازار است، تا وقتی که دولت در راستای تولید انبوه حرکت نکند، نمی توان به حل ریشه ای مشکلات بازار امید داشت.

نظر شما