شناسهٔ خبر: 162290 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سکوت در قبال جنبش ضد نژادپرستی آمریکا جایز نیست

نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: در قبال خیزش و جنبش ضد نژادپرستی در آمریکا سکوت جایز نیست چرا که اصل مقابله با ددمنشی مورد توجه کشورمان قرار دارد.

به گزارش «نماینده» نصرت‌الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، صبح امروز (دوشنبه ۲۶ خرداد) در نشست هماهنگی «هم‌اندیشی برگزاری مراسم بازخوانی و افشای حقوق بشر امریکایی»، گفت: در خیزش و جنبش عدالت‌خواهی ضد نژادپرستی در آمریکا سکوت جایز نیست چرا که اصل مقابله با ددمنشی مورد توجه کشورمان قرار دارد.

وی افزود: در بحران کرونا مراسم‌های مختلف تعطیل شد اما برخی مراسم‌ها همچون روز قدس و سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) تعطیلی ‌پذیر نیست و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با همکاری کارگروه‌های مختلف این برنامه‌ها برگزار شد.

لطفی با اشاره به اینکه برنامه‌های آتی نیز با این نگاه تعطیل‌پذیر نخواهد بود به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر امریکایی اشاره کرد و ادامه داد:  امروز نهادهای مختلف و کارشناسان در کشورمان باید چهره بزک کرده آمریکا را که ناقض حقوق بشر است به همگان و جهانیان بشناسانیم.

وی ادامه داد: از هفته آینده از ۶ تا ۱۲ تیر، هفته نمادین برای بازخوانی و افشای حقوق بشر امریکایی را داریم که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

ادامه دارد ...

نظر شما