شناسهٔ خبر: 162252 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

شهروندان استان به زندگی غیرمسالمت‌آمیز با کرونا عادت کنند

بند پی  استاندار تهران با تأکید بر اینکه شهروندان استان به ناگزیر باید به زندگی غیر مسالمت آمیز با کرونا عادت کنند، گفت: گردشگری در استان تهران یک ظرفیت منحصر به فرد است اما به دلیل اینکه در این حوزه مهارت آموزی لازم را نداشتیم، نتوانستیم بهره برداری مناسبی داشته باشیم.

به گزارش «نماینده» طبق اعلام روابط عمومی استانداری تهران،  انوشیروان محسنی‌بندپی در نخستین جلسه شورای مهارت استان تهران اظهارداشت: حاکمیت کتاب‌محوری راه حل ایجاد اشتغال نیست بلکه مهارت آموزی پیش‌نیاز ایجاد اشتغال کیفی و پایدار است.  
وی با بیان اینکه اگر طبق آمار ۴۷ درصد طلاق‌ها در پنج سال اول زندگی صورت می‌گیرد به دلیل این است که افراد مهارت‌های زندگی را نیاموختند، گفت: سند توسعه مهارت استان با نیاز سنجی از نیروهای مسلح و در قالب آموزش سربازان و تمرکز بر مهارت آموزی روستائیان و همچنین جامعه هدف نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد و بهزیستی تدوین شود.  
استاندار تهران با تأکید بر اینکه شهروندان استان به ناگزیر باید به زندگی غیر مسالمت آمیز با کرونا عادت کنند، تصریح کرد: به بهانه کرونا نمی‌توانیم از ایجاد اشتغال برای مردم غفلت کنیم.  
محسنی بندپی خاطرنشان کرد: گردشگری در استان تهران یک ظرفیت منحصر به فرد  است اما به دلیل اینکه در این حوزه مهارت آموزی لازم را نداشتیم، نتوانستیم بهره برداری مناسبی داشته باشیم.  

نظر شما