شناسهٔ خبر: 162230 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

مجلس یازدهم در جهت فعالسازی اقتصاد و جهش تولید گام بر می‌دارد

کریم حسینی نماینده مردم اهواز، باوی و کارون گفت: مجلس یازدهم همه سعی و تلاش خود را به کار می گیرد تا کشور به یک اقتصاد پویا در جهت رفاه حال مردم برسد.

به گزارش «نماینده»، سید کریم حسینی، به اولویت‌های اساسی مجلس یازدهم اشاره کرد و گفت: مهمترین اولویت‌های مجلس یازدهم رسیدگی به وضعیت اقتصادی و معیشتی اقشار کم درآمد، اشتغال جوانان و جهش تولید خواهد بود.

وی در ادامه افزود: معتقدم تحریم‌های ظالمانه‌ای که آمریکا علیه کشورمان شکل داده را باید یک فرصت برای رونق تولید داخلی تلقی کرد؛ بنابراین مجلس به این مسئله ورود جدی خواهد داشت تا اینکه دولت را در مسیر جهش تولید به حرکت در آورد.

 نماینده مردم اهواز، باوی و کارون تاکید کرد: دغدغه امروز مردم بهبود اقتصاد و رفع موانع اشتغال بوده که البته مردم هم امید بسیاری به مجلس یازدهم برای گره گشایی مشکلات خود دارند؛ لذا این مجلس باید با پویایی و تحرک بیش از حد بتواند موانع گوناگونی که باعث ایجاد اشکال و گره در کار مردم شده را از سر راه بردارد.

 حسینی به تخریب‌های هدفمند این روزها علیه مجلس یازدهم اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی از افراد منتسب به جریانات سیاسی خاص علیه مجلس یازدهم حرکات مخربانه ای را شکل دادند و آن هم به این دلیل بوده که نمایندگان فعلی دغدغه حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را دارند؛ بنابراین این‌ها می‌خواهند با طرح مسائل مخربانه، نمایندگان را از فعل اصلی خود  که رفع مشکلات مردم بوده به دور کنند.

نظر شما