شناسهٔ خبر: 162216 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تحقیقات کمیسیون تحقیق مجلس درباره «اعتبارنامه تاجگردون»‌ از فردا آغاز می‌شود

تاجگردون دبیر کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم گفت: کمیسیون تحقیق از فردا تشکیل جلسه داده و تحقیقات و بررسی‌های لازم را درباره اعتبارنامه غلامرضا تاج‌گردون آغاز خواهد کرد.

به گزارش «نماینده» علی جدی دبیر کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت:‌کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان فردا بعدازظهر با اعضای کمیسیون تشکیل جلسه خواهد داد.  

وی افزود: فردا جلسه تقسیم کار و بررسی مسیری است که باید در روند بررسی پرونده آقای تاج‌گردون طی شود.  

وی ادامه داد: در حقیقت فردا تصمیم‌گیری می‌کنیم که طی این مدت مشخص شده که براساس قانون ۱۵ روز به کمیسیون مهلت داده شده،   چند جلسه برای بررسی اعتبارنامه منتخب گچساران تشکیل شده و چه زمانی از معترضان و غلامرضا تاج‌گردون دعوت به عمل آید.  

وی همچنین تصریح کرد: قطعا در جلسات بعدی از معترضان اعتبارنامه غلامرضا تاج‌گردون و همچنین شخص منتخب گچساران دعوت خواهیم کرد تا توضیحات و سخنان آنها را هم بشنویم.  

نماینده مردم شیروان در مجلس همچنین خاطرنشان کرد: ‌البته آقای تاج‌گردون ضمن حضور خود و همچنین ارائه توضیحات و دفاعیات در جلسه کمسیون باید مدارک لازم را درباره توضیحات خود ارائه کند، همچنین معترضان نیز باید اسناد مربوط به اعتراض‌شان را به کمیسیون ارائه دهند.  

جدی در ادامه سخنانش عنوان کرد: کمیسیون از فردا، تحقیقات لازم را هم در رابطه با اعتبارنامه غلامرضا تاج‌گردون منتخب مردم گچساران آغاز خواهد کرد که این تحقیقات می‌تواند در قالب استعلام و بررسی مدارک و دیگر موارد باشد که فردا نیز به تفصیل درباره آن بحث کرده و تصمیمات لازم را اتخاذ می‌کنیم.  

نظر شما