شناسهٔ خبر: 162162 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

الهیان: معضلات کلان شهر تهران بررسی شد

الهیان نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در جلسه عصر امروز کارگروه رسیدگی به معضلات شهر تهران،‌ مشکلات کلان شهر تهران بررسی شد.

به گزارش نماینده زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست عصر امروز کارگروه رسیدگی به معضلات شهر تهران، اظهار داشت: عصر امروز جلسه‌ای با متخصصان شهر تهران و حوزه شهری برگزار شد.

وی افزود: اعضای شرکت کننده معضلات کلان شهر تهران را بر اساس تخصص و تجربه خود مطرح کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: در این جلسه مقرر شد رسیدگی به معضلات شهر تهران و همچنین محور اولویت‌های شهر تهران با رویکرد آینده نگرانه و آینده‌پژوهی دسته‌بندی شود.

الهیان در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین مقرر شد بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته مسائل و معضلات شهر تهران را بتوانیم در ۴ سال پیش رو رسیدگی کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: قرار است جلساتی با حضور دستگاه‌های مختلف و مسئولان مربوطه، شورای شهر و شهرداران برگزار کنیم تا با حل مسائل و معضلات اصلی بتوانیم سایر معضلات را هم پوشش داده و برطرف کنیم.

الهیان در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: قطعاً در آینده جلسات بعدی تشکیل خواهد شد و نتیجه این کارگروه به مجمع نمایندگان تهران ارائه خواهد شد همچنین در این جلسات با شهرداران و دستگاه‌های مختلف مسائل اصلی شهر تهران را رسیدگی کرده و برای آنها راهکار ارائه می‌کنیم.

نظر شما