شناسهٔ خبر: 162105 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

اصلاحیه قانون اختیارات بسیج سازندگی

احسان قاضی زاده اصلاحیه قانون اختیارات بسیج سازندگی در دستور کار مجلس قرار گرفته است

به گزارش «نماینده»  «احسان قاضی زاده هاشمی» نماینده مردم فریمان و سرخ و دبیر فراکسیون محرومیت زدایی و جهادی مجلس گفت: دو اندیشکده در مجلس در مورد گروه های جهادی و محرومت زدایی در حال تحقیق و پژوهش هستند که در آینده بعنوان اتاق فکر از آنها استفاده خواهیم کرد.

قاضی زاده با اشاره به اهمیت تربیت نسل تراز انقلاب گفت: چند طرح و پیشنهاد در مورد اصلاحیه قانون اختیارات بسیج سازندگی در حال بررسی است که در فراکسیون محرومیت زدایی و جهادی مطرح و پیگیری جدی خواهد شد.

دبیر فراکسیون محرومیت زدایی و جهادی با اشاره به راه اندازی این فراکسیون در مجلس گفت: مسئولین بسیج سازندگی استانها باید در این فراکسیون برای هم افزایی و انسجام کارها حضوری مسمتر داشته باشند.

وی یادآور شد: فراکسیون محرومیت زدایی و جهادی مجلس ۷۷ نفر عضویت دارد که ۵۵ نفر آنها از مسئولین گروه های جهادی و یا از مدیر جهادی هستند که میانگین زیر ۴۵ سال دارند.

 این هم اندیشی به مدت دو روز با حضور نزدیک به ۵۰ نفر از مسئولین و مدیران بسیج سازندگی استانها و اعضای فراکسیون محرومیت زدایی و جهادی مجلس شورای اسلامی و برخی مسئولین کشوری و لشگری برای عمومی سازی گفتمان جهادی در کشور در تهران برگزار شد.

نظر شما