شناسهٔ خبر: 162091 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

انتخابات هیات رئیسه فراکسیون ‌محیط زیست مجلس هفته آینده برگزار می‌شود

فراکسیون محیط زیست آشوری تازیانی، عضو هیات موسس فراکسیون‌ محیط زیست و توسعه پایدار مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات هیات رییسه این فراکسیون هفته آینده برگزار می‌شود.

به گزارش «نماینده» محمد آشوری تازیانی با بیان اینکه بیش از ۹۰ نماینده برای عضویت در فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس ‌ثبت نام‌کرده‌اند، گفت: مقدمات برگزاری انتخابات و آغاز به کار فراکسیون انجام‌ شده و انتخابات هیات رئیسه هفته آینده برگزار می شود.

نماینده مردم‌ بندرعباس در مجلس شورای اسلامی افزود: با بهره‌گیری از تجارب خوب و عملکرد موفق این فراکسیون ‌در ادوار گذشته، بنا داریم‌ تا موضوعات مهم این حوزه را با کمک سازمان حفاظت محیط زیست و سمن‌های فعال این حوزه شناسایی و در قالب یک برنامه کوتاه مدت و میان‌ مدت اولویت‌بندی و بیش از پیش مورد توجه کمیسیون‌های تخصصی و صحن مجلس قرار دهیم.

وی دیگر اعضای هیات موسس فراکسیون را سید شمس‌الدین حسینی نماینده رامسر، کوچکی‌نژاد نماینده رشت، رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام و خانم سمیه رفیعی نماینده تهران معرفی کرد و گفت: اساسنامه فراکسیون تدوین شده و پس از انتخابات هیات رئیسه به رای مجمع عمومی گذاشته خواهد شد.

نظر شما