شناسهٔ خبر: 162082 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

برنامه مجلس برای اصلاح قوانین/دولت رویکرد جهادی بگیرد

ابوترابی نماینده نجف آباد در مجلس، گفت: الگوی مدیریت جهادی و اصلاح قوانین، راهگشای مشکلات کشور است و قطعا از این طریق گام‌های محکم‌تری در جهت حل مشکلات و پیشرفت کشور در همه زمینه‌ها برداشته خواهد شد.

به گزارش «نماینده» ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد و تیران در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کشور امروز با مسائل مختلفی از جمله مشکلات اقتصادی و معیشتی روبه رو است، گفت: برای حل این مشکلات نیاز به مدیریت جهادی، انقلابی و مدیران با انگیزه، کارآمد و پاک دست و همچنین تکیه بر ظرفیت‌های داخلی به جای نگاه به بیرون است.

وی افزود: متاسفانه دولت تدبیر و امید اعتقاد چندانی به مدیرت جهادی و تکیه به ظرفیت و تولید داخلی ندارد اما لازم است دولت تغییر رویکرد دهد و نگاه خود را به ظرفیت‌های موجود کشور معطوف  کند؛ چرا که استعدادها و توانمندی‌های داخلی راهگشای مشکلات کشور در همه زمینه ها از جمله مشکلات اقتصادی است.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران در مجلس با تاکید بر اینکه الگوی مدیریت جهادی و اصلاح قوانین، راهگشای مشکلات کشور است و قطعا از این طریق گام‌های محکم‌تری در جهت حل مشکلات و پیشرفت کشور در همه زمینه‌ها برداشته خواهد شد، اظهار داشت:متاسفانه دولت در سال‌های اخیر وقت خود را صرف برجامی کرده که هیچگونه فایده‌ای برای ملت نداشته است.

ابوترابی تاکید کرد: مجلس یازدهم یک برنامه جهادی در دستور کار دارد که آن هم اصلاح قوانین است و البته یک مدیریت جهادی هم وجود دارد که اگر این‌ها با هم ترکیب شوند، بدون شک کشور به پیشرفت هرچه بیشتر خود ادامه خواهد داد.

وی تصریح کرد: قوه مقننه باید برای اصلاح قوانین یک فرآیندی را تعریف کند و این مسئله هم می‌بایست از جدی‌ترین اولویت‌های کاری مجلس یازدهم باشد؛ چرا که رهبر معظم انقلاب، ریاست مجلس و همچنین همه نمایندگان بر این موضوع تاکید ویژه‌ای دارد.

نظر شما