شناسهٔ خبر: 162068 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

همه بخش‌ها باید با تعامل سازنده به درستی به وظایف خود عمل کنند

صباغیان نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس یازدهم تاکید کرد که اگر همه به قانون اساسی پایبند بوده و در چارچوب پیش‌بینی شده با تعامل و همکاری با یکدیگر حرکت کنیم بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.‌

به گزارش «نماینده»، محمدرضا صباغیان  با تاکید بر ضرورت همکاری و تعامل بین مجلس و دولت برای پیشبرد امور، بیان کرد: قطعا وجود تعامل و همکاری بین بخش های مختلف کشور برای تسریع در رسیدن به اهداف برنامه‌ریزی شده و حل مشکلات مردم امری ضروری است اما آنچه که حائز اهمیت است انجام وظایف است.

وی در ادامه اظهار کرد: هر بخش باید به وظایف خود آگاه بوده و با تعامل و همکاری با سایر بخش ها به وظیفه خود به درستی عمل کند. به عنوان مثال وظیفه اصلی نمایندگان قانون گذاری، اصلاح قوانین و نظارت جدی است که باید بکوشند به درستی به وظایف خود عمل کرده و در عین حال با سایر بخش ها نیز تعامل داشته باشند.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر تعامل باید دو طرفه باشد. اگر همه ما به قانون اساسی پایبند باشیم و در چارچوب پیش بینی شده با برنامه ریزی و تعامل و همکاری با یکدیگر حرکت کنیم بسیاری از مشکلات کشور و مردم حل خواهد شد.

نظر شما