شناسهٔ خبر: 162063 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

سرمایه گذاری امن با خرید آپارتمان در پردیس ممکن است

مسکن شهر پردیس تهران یکی از شهرهای رو به رشد و مناسب برای سرمایه گذاری در بازار مسکن و املاک است.

شهر پردیس تهران یکی از شهرهای رو به رشد و مناسب برای سرمایه گذاری در بازار مسکن و املاک است.

ساختن آینده با سرمایه گذاری

در شرایط فعلی اقتصادی کشور که هر روز اخبار تحریم و تورم و... داغ‌تر میشه و در همین راستا ارزش پول نقد افت میکنه، باید راهی برای ثبات ارزش سرمایه انجام داد و سرمایه خود رو از اثرات تورم و افت ارزش نجات داد.

اولین چیزی که به ذهن هر فرد آینده نگری خطور میکنه سرمایه گذاریه.

سرمایه گذاری از ساخت روزگاری با آسایش و امنیت مالی خبر میده و زمانی این موضوع حساس‌تر میشه که فرد، مسئولیت خانواده و فرزندی هم بر عهده‌ش باشه.

در نتیجه آدم نه تنها برای دوران بازنشستگی و استراحت خود، بلکه باید برای ساخت آینده‌ای مطمئن برای فرزندانش هم، به فکر چاره باشه.

بهترین راه برای سرمایه گذاری چیه؟

طی کردن روند صحیح و استاندارد برای سرمایه گذاری، نیازمند معیارها و متغییرهاییه که برای هر فرد متفاوت خواهد بود.

اینکه برای هر کس یک سرمایه گذاری مطمئن و پر سود، باید چه شرایطی داشته باشه، بستگی به معیارهایی داره که فرد بر اساس اون میخواد سرمایه گذاری خودش رو انجام بده.

به عنوان مثال شخصی ریسک پایین سرمایه گذاری و امنیت اون، واسه‌ش اهمیت بیشتری از میزان سود داره.

میزان ریسک، حوزه انتخابی فرد برای سرمایه گذاری، ثبات، نرخ سود و زیان، آینده نگری و... بعضی از این معیارها هستند.

بر این اساس، در ادامه به شما راهی برای سرمایه گذاری پیشنهاد میکنیم که تا حدی تمام این معیارها رو پوشش بده و بتونه آینده‌ای روشن برای شما به ارمغان بیاره.

سرمایه گذاری در بازار مسکن تهران

بازار مسکن، از بازارهاییه که به گفته‌ی همه از امنیت نسبی خوبی برخورداره و نوسانات اقتصادی جامعه به گونه‌ای متفاوت بر روی اون اثر میذاره.

از این رو، سرمایه گذاری در بازار مسکن، همیشه پررونق بوده و مشتاقان زیادی داشته، چرا که تورم و افت و خیزهای اقتصاد، نه تنها به ضرر سرمایه گذران حوزه مسکن نیست، بلکه ارزش افزوده‌ای به سرمایه اون‌ها هم اضافه میکنه.

اما فارغ از رونق و امن بودن بازار مسکن برای سرمایه گذاری، نکاتی در این زمینه مطرح میشه که با تکیه بر این موارد میتونید تا حد زیادی از سودهی سرمایه گذاری خود مطمئن بشید.

اینجا به چند مورد از این نکات کلیدی اشاره میکنیم که تحلیل اون‌ها هم برای کسانی که تازه به این حوزه قصد ورود دارند و هم برای کاربلدهای حوزه مسکن مفیده.

اصول کلیدی سرمایه گذاری در بازار مسکن

بازار مسکن هم مانند هر بازار دیگه‌ای، ابعاد مختلفی داره که باید اون‌ها رو شناخت و در نظر داشت تا بتونید در اون به سوددهی برسید. از مهمترین اون‌ها میشه به موارد زیر اشاره کرد؛

  • اصل تقاضا
  •  امتیازات
  •  به روز بودن
  • خبره بودن و بی‌طرفی
  • قیمت

به عنوان مثال شما برای سرمایه گذاری به سراغ مسکن میرید. در ابتدا بر اساس تقاضاهای بازار باید بررسی کنید که کدام یک از زیرشاخه های بازار مسکن، در حال حاضر تقاضای زیادی دارن و ارزش افزوده‌ای به سرمایه شما برمیگردونن.

بر این اساس شما متوجه میشید که در حوزه مسکن، ابتدا باید به سراغ خرید آپارتمان برید و بعد زمین. حالا بر اساس انتخاب خرید آپارتمان، باید به امتیازات آپارتمانی که میخواهید بر روی اون سرمایه گذاری کنید هم دقت کنید؛ از «محله» گرفته تا «دسترسی» و «آب و هوای منطقه» و...

حالا وقت اونه که با بازار مسکن آشنا بشید و رنج قیمت‌ها رو بدونید تا بتونید آپارتمان رو با بهترین قیمت خریداری کنید.

در این راه مسلما شما نیاز به کمک متخصصینی در حوزه «خرید آپارتمان در تهران» دارید که علاوه بر تبحر در حوزه املاک، بی‌طرف باشن و برای خرید خونه با ارزش واقعی به شما کمک کنن.

در نهایت با توجه به اینکه زمان مناسب خرید آپارتمان رسیده، سرمایه گذاری خود رو محقق کنید.

یک سرمایه گذاری مطمئن، با انتخاب بهترین زمان برای خرید آپارتمان

اصل «موقعیت» به شما میگه برای اینکه سرمایه گذاری موفقی داشته باشین، باید زمان مناسبی رو برای خرید آپارتمان خود در نظر بگیرین. و اون زمانیه که تقاضا اونقدر از عرضه بیشتر نباشه که قیمت سیر صعودی داشته باشه یا در زمانی صورت بگیره که بازار نه در رونق تمام و نه در سقف قیمتی قرار گرفته باشه.

برای تحلیل این بُعد از بازار مسکن شما نیاز به کمک متخصصینی در حوزه خرید و فروش آپارتمان خواهید داشت.

مهم ترین فاکتور سرمایه گذاری؛ کجا سرمایه گذاری کنیم؟

همونطور که اشاره شد، خرید آپارتمان برای سرمایه گذاری میتونه ارزش افزوده‌ی زیادی برای سرمایه‌ی شما با هر مقداری که هست داشته باشه. اما اینکه شما بهترین مکان رو برای اینکار انتخاب کنید، مثل پیدا کردن کلید معماست.

خرید آپارتمان در شهر پردیس تهران

«شهر جدید پردیس» سال 1391 ساخته شده و تا امروز، در مسیر پیشرفت قدم برداشته و شهری رو به رشده و ظرفیت های زیادی برای سرمایه گذاری داره. این شهر از مکان هاییه که آینده درخشان اون، سرمایه گذاران زیادی رو به خود جذب کرده.

این شهر با دارا بودن 6 فاز مسکونی، در موقعیتی قرار گرفته که امتیازات زیادی رو به آپارتمان‌های خودش بخشیده.

موقعیت جغرافیایی شهر پردیس به گونه‌ای هست که در حاشیه شهر تهران و با فاصله زمانی کمی از اون قرار داره. فارغ از این، قرارگیری شهر پردیس در بخش کوهستانی، آب و هوای مطبوع و آرامشی رو به این شهر بخشیده که برای بسیاری از ساکنین آپارتمان‌های شهر تهران یک رویا و آرزوست!

وجود پردیس در حاشیه تهران، خالی بودن این شهر از آلودگی صوتی و هوای مطبوع و امتیازات و امکانات مناسب برای ساکنین، این شهر رو مثل گنجی در اختیار سرمایه گذاران مسکن قرار داده.

فرار از تورم با خرید آپارتمان در شهر پردیس

بسیاری آینده‌ی روشنی رو که برای پردیس میبینن، به شرایط طلایی حال حاضر در کرج و لواسان مانند میکنن. این افراد معتقدن شهر پردیس تهران به زودی به کرج دومی تبدیل میشه و همون سوددهی‌ای رو خواهد داشت که سرمایه گذاران لواسان از اون بهره بردن.

در نتیجه در این شرایط فعلی کشور، خرید آپارتمان در شهر پردیس تهران میتونه، امنیت و ثباتی رو به سرمایه شما ببخشد تا بتونید از افت ارزش پول خود جلوگیری کنید.

بهترین منطقه شهر پردیس تهران برای خرید آپارتمان کدومه؟

گفتیم شهر پردیس دارای 6 فاز مسکونیه. اما آپارتمان‌های این 6 فاز و امکانات اون‌ها از شرایط یکسانی برخوردار نیستن.

بهترین منطقه شهر پردیس در فازهای قدیمی‌تر اون، مثل فاز 1، 2، 3 و 4 هست که همیشه متقاضیان زیادی داره.

این فازها از امکانات رفاهی بیشتری برخوردارند و متراژ خونه‌ها در اون‌ها بالاتره. همچنین خونه‌های ویلایی که به صورت ساختمان‌هایی سه یا چهار طبقه هست و حیاط مشترک دارن هم در اون‌ها به چشم میخوره؛ در نتیجه رنج قیمتی این فازها بیشتر از سایر نقاط شهر پردیسه.

در سایر فازهای شهر پردیس، خونه‌هایی کوچک‌تر اما با قیمتی مناسب‌تر وجود داره. واحدهای مسکن مهر هم جزئی از اون‌هاست.

تمام این ویژگی‌ها «خرید آپارتمان در شهر پردیس» رو با سرمایه‌ای کمتر ممکن کرده. شما میتونید با مراجعه با سایت ۲نبش از جدیدترین قیمت آپارتمان‌ها در شهر پردیس مطلع بشین.

سرمایه گذاری در پردیس تهران چه معایبی داره؟

هر ریسکی در سرمایه گذاری علاوه بر مزایا، معایبی هم داره. با سنجیدن و مقایسه‌ی مزایا و معایب میتونین تصمیم درستی برای انجام سرمایه گذاری بگیرین.

«خرید خانه در شهر پردیس» هم هر چند امتیازات زیادی داره اما یک سرمایه گذار موفق باید از معایب اون هم آگاه باشه.

از ضعف آپارتمان‌های شهر پردیس برای سرمایه گذاری، کامل نبودن امکاناتیه که در بعضی از فازهای این شهر به وجود داره.

برای مثال، فاز 8، 9 و 11 هنوز به سطح استانداردی نرسیدن. در بعضی از موارد به مشکلات آب در این شهرک هم اشاره شده. بعضی از مردم هم از شلوغی و هیاهویی که ممکنه در آینده، گریبان شهر پردیس رو بگیره، اظهار نگرانی کردن.

از دیگر موارد میتونیم به کامل نبودن دسترسی‌ها به شهر پردیس اشاره کنیم. جاده این شهر به تهران هم از ایمنی کاملی برخوردار نیست. هر چند بعد از راه اندازی متروی پردیس-تهران این مشکل هموار میشه.

بهترین سرمایه گذاری در سال جدید

در سالی که گذشت، کسانی که در حوزه مسکن سرمایه گذاری داشتند از سود زیادی بهره‌مند شدن و تونستند از چالشهای اقتصادی پیش روی سرمایه‌هایشون با امنیت عبور کنن.

خرید زمین در شهر پردیس هم از مواردیه که این ثبات و امنیت رو به سرمایه شما میبخشه. البته باید در نظر داشته باشین که زمان مناسب سرمایه گذاری، انتخاب آپارتمان استاندارد در یک فاز پرفروش شهر پردیس و دیگر نکات رو مورد توجه قرار بدید.

مشاهده قیمت آپارتمان و زمین در شهر پردیس تهران

اگر قصد سرمایه گذاری در شهر پردیس رو گرفتید، سری به قیمت زمین و آپارتمان در این شهر هم بزنید.

«سایت ۲نبش» یکی از سه سایت پربازدید تخصصی در حوزه خرید و فروش املاک کشوره. با مراجعه به صفحه‌ی «خرید آپارتمان در شهر پردیس» در سایت ۲نبش میتونید از آخرین قیمت املاک شهر پردیس باخبر شده و در صورت نیاز ملک خودتون رو ثبت کنین.

برچسب‌ها:

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۹-۰۳-۲۰ ۰۸:۳۵شهروند 0 0

    با سلام شهرپردیس 6فاز مسکونی بیشترداره به طور مثال 1.2.3.4.5.8.9.11اینها ساخته شده.ودرضمن پردیس از سال 91 شروع نشده به سایت یا تاریخچه پردیس نگاه کنید 
                                

نظر شما