شناسهٔ خبر: 162005 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

حمله تروریستی به مجلس نشان داد دشمن چه خواب‌های شومی برای ما دیده است

قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که اگر مجاهدت سربازان و نگهبانان وطن به ویژه مجاهدان فرامرزی انقلاب نبود، دشمن از ارتکاب هیچ جنایتی علیه ملت ایران دریغ نمی‌کرد.

به گزارش «نماینده» محمدباقر قالیباف در آغاز جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز یادآور حمله تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی است، به همین منظور در ابتدای جلسه قصد دارم یاد شهدای این حمله تروریستی را که از سوی داعش انجام شد زنده کنم. آن حادثه نمادی بود که نشان داد دشمن چه خواب‌های شومی برای ملت ایران دیده است.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر مجاهدت سربازان و نگهبانان وطن به ویژه مجاهدان فرامرزی انقلاب اسلامی نباشد دشمن از ارتکاب هیچ جنایتی علیه ملت ایران مضایقه نمی‌کند. گرچه ظاهرا یک حمله تروریستی عامل آن واقعه بود، اما امروز ثابت شده که سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، اسرائیل و برخی کشورهای منطقه نیز پشت آن حادثه بودند.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر دستشان می‌رسید برای کشتار دسته جمعی در خیابان‌های تهران هم برنامه داشتند.

وی ادامه داد: شهدای آن حادثه نیز قهرمانان ملی هستند که خون پاک آنها ارزش جهاد در مقابل تروریسم سیاه وهابی صهیونیستی را به همه ما یادآوری می‌کند.

قالیباف بیان کرد: بر همه آن شهدا و شهدای مدافع حرم درود می‌فرستیم و امید داریم در این مکان که خون پاک آنها ریخته شده ان‌شاءالله توفیق خدمت به اسلام، ملت ایران و انقلاب اسلامی را پیدا کنیم.

نظر شما